برق اميد همدلي با آرمان هاي ملي

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان، عليرضا عليزاده مديرعامل و رئيس هيأت مديره اين شركت در گفتگو با روابط عمومي ازاجراي طرح " برق اميد " در آينده نزديك خبر داد.
مهندس عليزاده تصريح كرد: اين طرح فرصت مناسبي براي همه مشتركان ايجاد مي كند كه مصرفشان را كم كنند و از تخفيف صد درصدي بهاي برق برخوردار شوند.
وي خاطرنشان كرد: هدف از اجراي اين طرح به هيچ عنوان كاستن از رفاه خانوار نيست،بلكه بهينه سازي مصرف و اختصاص آن به بخش هاي توليدي مانند كشاورزي و صنعتي است.
عليزاده افزود: منافع اين طرح علاوه بر تخفيف 100 درصدي براي مشتركان كم مصرف، با ايجاد انگيزه براي كاهش مصرف برق توسط مشتركان خانگي باعث كاهش تقاضا و توليد برق شده و در نتيجه انتشار آلايندگي هاي زيست محيطي مي شود.
همچنين اين طرح مي تواند با نهادينه نمودن فرهنگ صرفه جويي و پرهيز از اسراف، باعث استفاده بهينه از منابع و بهره برداري از آن در بخش توليد و كشاورزي مي شود.
وي با اشاره به طرح " برق اميد" بيان كرد: : با توجه به اجراي برنامه هاي موفق مديريت بار ، دولت براي اجراي طرحي در همين زمينه و به منظور مديريت مصرف مشتركان خانگي وارد عمل شد. در اين طرح مشتركاني كه بتوانند خود را با الگوهاي تعيين شده تطبيق دهند، از تخفيف صد درصدي بهاي برق بهره مند خواهند شد، اما در صورتي كه مصرفشان بالاتر رود، بايد هزينه را به صورت كامل بپردازند.
عليزاده ادامه داد: هدف از اجراي اين طرح مصرف درست و بهينه در بخش خانگي است و اجراي صحيح اين طرح خواهد توانست پيك سال آينده را نيز به صورت چشمگيري كاهش دهد.
وي نقش روابط عمومي شركت توزيع برق زنجان را در آگاه سازي و فرهنگ سازي مشتركان بسيار موثر دانست و گفت: رمز موفقيت اين طرح آگاه سازي مشتركان است و براي اين كار بايد از شيوه هاي نوين و مختلف استفاده كرد.
عليزاده با قدرداني از تلاشگران صنعت برق، عبور موفق از تابستان 99 را دستاوردي افتخارآميز عنوان و تاكيد كرد: صنعت برق نشان داده قادر است تصميم هاي بزرگي مانند كاهش تلفات، مديريت مصرف و عبور از پيك را با همفكري، برنامه ريزي و پيگيري موثر با موفقيت به انجام برساند و اين توانمندي، اعتماد وزير نيرو و مقام هاي عالي كشور به صنعت برق براي اجراي كارهاي بزرگتر را دو چندان ساخته كه مسووليت ما را سنگين تر مي كند.
مديرعامل شركت توزيع برق استان زنجان با بيان اينكه در اين طرح فقط مشتركان خانگي تابع هدف هستند افزود: هر يك از مشتركان خانگي كه در يكي از سه دسته ي كم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسيم مي شوند، مي توانند با مديريت مصرف خود در بخش مشتركين كم مصرف قرار گرفته و از تخفيف صد در صدي برخوردار شوند.
وي خاطرنشان ساخت: مشتركان علاوه بر كسب اطلاع از راهكارهاي اصلاح مصرف برق و استفاده از مزاياي كاهش تعرفه هاي پلكاني، مي توانند با نصب پنل هاي خورشيدي در پشت بام منازل، بخشي ازبرق مورد نياز خود را تامين كنند.
مهندس عليزاده در پايان از مشتركان برق استان خواست با مشاركت در طرح برق اميد، ضمن بهره مندي از مزاياي اين طرح و تخفيف  در هزينه برق مصرفي ، حافظ منافع ملي و همدل در تحقق آرمان هاي ملي باشند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات