حمایت از متقاضیان بسته های مشوق بازآفرینی بر اساس سیاست های شهرداری

حمایت از متقاضیان بسته های مشوق بازآفرینی بر اساس سیاست های شهرداری

حمایت از متقاضیان بسته های مشوق بازآفرینی بر اساس سیاست های شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی زه آب در خصوص تاثیر بسته های بازآفرینی در نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده منطقه، اظهار کرد: این بسته های تشویقی شامل یکسری مشوق هایی است که شهرداری آن را اعطا خواهد کرد.
وی افزود: یکسری از تسهیلات نیز از طریق بانک مسکن و بنیاد مسکن در اختیار بافت های فرسوده قرار داده می شود که شامل ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام چهار درصد برای هر واحد است.
شهردار منطقه چهار مشهد بیان کرد: این امر بسیار موثر خواهد بود و هنوز در بحث اجرایی شدن آن در ابتدای راه قرار داریم و امید داریم که در بستر آن معضلات و مشکلات موجود در مصوبه، حل شود.
غلامی زه آب درباره میزان گره گشایی این بسته ها در مشکلات بازآفرینی، تاکید کرد: طبیعتا یکسری سیاست هایی را شهرداری در این بسته ها لحاظ می کند و با توجه به در نظر گرفتن این سیاست ها از متقاضیان حمایت خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: بافت های فرسوده دارای خیابان های بسیار کوچک با عرض کمی هستند و ساحتمان هایی که در گذشته در این مکان ها ساخته شده غیرمجاز و سست بوده و این بسته ها کمک می کند که علاوه بر نوسازی به بحث ایجاد پارکینگ نیز توجه شود.
شهردار منطقه چهار مشهد ادامه داد: باید طبق ضوابط شهرسازی این خانه ها ساخت شود و این نوسازی و بازساری علاوه بر منظر زیبایی کمک شایانی به حفظ استقامت اسکلت های ساختنمانی می کند.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات