تاثیر مثبت بسته های تشویقی بازآفرینی در نوسازی بافت های فرسوده

تاثیر مثبت بسته های تشویقی بازآفرینی در نوسازی بافت های فرسوده

تاثیر مثبت بسته های تشویقی بازآفرینی در نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین فرهادیان با بیان این خبر اظهار کرد: شهرداری به تنهایی موفق به بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده نمی شود و در این میان نیاز به مشارکت مردم دارد.
وی افزود: برهمین اساس برای تشویق مردم به مشارکت در نوسازی و بازسازی بافت های ناکارآمد ابتدا دفاتر تسهیلگری تشکیل و سپس برای تسهیل در روند بازآفرینی بافت های فرسوده نیز بسته های تشویقی از سوی شورای شهر به تصویب رسیده است.
شهردار منطقه هفت با بیان اینکه در بازدید های منطقه ای و دیدارهای مردمی در مساجد محلات هدف بازآفرینی، نسبت به چگونگی استفاده از این مشوق ها اطلاع رسانی می کنیم، گفت: به دفاتر تسهیلگری فعال در منطقه نیز ابلاغ شده تا مردم را در این خصوص آگاه و برای استفاده از این فرصت ترغیب کنند.
فرهادیان تصریح کرد: در حال حاضر سه دفتر تسهیلگری محله طرق، قائم(عج) وخلج فعال هستند که طی یکسال گذشته نسبت به شناسایی نیازها و تشویق مردم به مشارکت در نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده این محلات اقدامات مثبتی انجام داده اند.
وی در خصوص تاثیرگذاری بسته های تشویقی در بافت های فرسوده این منطقه بیان کرد: در مجموع بسته های تشویقی، می تواند در سرعت بخشیدن به نوسازی بافت های فرسوده، تاثیر مثبتی داشته باشد اما این تاثیر در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات