ایجاد نخستین خوشه صنعتی بازیافت در کشور

ایجاد نخستین خوشه صنعتی بازیافت در کشور

ایجاد نخستین خوشه صنعتی بازیافت در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع راسنی شهرداری مشهد، ابوالفضل کریمیان در حاشیه بازدید معاون خدمات شهری و مدیرعامل شرکت پسماند منطقه کاشان از مجتمع صنعتی بازیافت شماره یک و دو مشهد، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند مشهد نخستین خوشه ی صنعتی بازیافت را در کشور ایجاد کرده و اکنون در حال ایجاد فاز دوم تعدادی از کارخانه های بازیافت از جمله بازیافت کاغذ است.
وی افزود: این سازمان تلاش کرده است در حوزه ‌ی خدمات رسانی و به روز رسانی تجهیزات مختلف صنعت بازیافت و در جلب مشارکت بخش خصوصی در ایجاد کارخانه های بازیافت و در تولید کمپوست، ورمی کمپوست و خاک غنی شده فعال و پاسخگوی بخشی از نیازها باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین مدیریت پسماند مشهد و واحدهای وابسته با رشدی قابل توجه در زمینه خدمات رسانی و به روز رسانی تجهیزات، توانسته اند همکاری هایی با سایر شهرها جهت انتقال تجربیات داشته باشند.
کریمیان تصریح کرد: آنچه در سازمان مدیریت پسماند مشهد اتفاق افتاد، نمونه موفقی از بومی سازی تکنولوژی و حاصل کار کارکنان این سازمان است و ما تا کنون علاوه برچند شهر در استان خراسان رضوی، با چند مرکز استان نیز تفاهم نامه هایی در خصوص همکاری های دو جانبه و ارائه ی مشاوره منعقد کرده ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات