شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری از نهضت شبانه آسفالت سازمان عمران شهرداری قزوین بازدید کردند

شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری از نهضت شبانه آسفالت سازمان عمران شهرداری قزوین بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران، بهرامی گفت: پروژه های روکش ماشینی معابر اصلی، تراش و مرمت معابر اصلی، درزگیری، لکه گیری با هدف بهبود آمد و شد شهری با بودجه ای معادل 115 میلیارد ریال در سطح مناطق سه گانه در منطقه گردشگری باراجین و حوزه ها، سازمان ها و معاونت های شهرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: نهضت شبانه با هدف حفظ ظرفیت عبور و مرور معابر شهری در ترافیک، آرامش و حفظ بهداشت شهروندان ، تامین حداقل زمان در حداکثر کیفیت اجرا می شود.

این مقام هم چنین گفت: بهره برداری از پروژه های آسفالتی در حداقل زمان با همکاری پلیس راهور،‌ نیروی انتظامی، ‌سازمان های وابسته به شهرداری و مدیران مناطق سه گانه شهری انجام شده است.

از ابتدای سال جاری تا کنون برنامه های روکش آسفالت ماشینی در مناطق سه گانه با پیشرفت متوسط 70 درصد و تراش و مرمت مکانیزه با 80  درصد، درزگیری 90 درصد، لکه گیری با استفاده از دستگاه فلاسک 75 درصد مواجه بوده است.

بازدید صورت گرفته از پروژه های روکش مکانیکی خیابان پادگان، تراش و مرمت میدان مینودر، مرمت و بهسازی خیابان شهید بهشتی در تقاطع ولی عصر( عج ) و درزگیری در بلوار آیت الله خامنه ای انجام شد.

بهرامی در این بازدید عنوان کرد: هرگونه تصمیم در خصوص نوع پروژه اجرای تمام معابر سطح شهر بر اساس درخواست مدیریت منطقه و همچنین مطابق با PMS و بازدید کارشناسان سازمان عمران و مناطق صورت می گیرد هم چنین پیشرفت این پروژه ها در سطح مناطق سه گانه متناسب بوده و با اولویت معابر ضروری ادامه پیدا خواهد کرد.

این مسئول در پایان افزود: روکش ماشینی منطقه یک با بودجه 30 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 40 درصد، منطقه دو با بودجه 30 میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی 50 درصد ، منطقه سه  با بودجه 55 میلیارد  ریال و با پیشرفت فیزیکی 75 درصد است.

پایان پیام لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات