برنامه‌های شهرداری گرگان به مناسبت روز جهانی بدون خودرو

برنامه‌های شهرداری گرگان به مناسبت روز جهانی بدون خودرو

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همزمانی روز جهانی بدون خودرو با اول مهرماه آغاز سال تحصیلی، شهرداری گرگان برنامه ویژه‌ای را در گرگان اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا از ساعت 15 الی 17 روز سه‌شنبه اول مهرماه تردد وسایل نقلیه در خیابان امام خمینی(ره) گرگان ممنوع خواهد بود و در طول این مسیر شهرداری گرگان برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی 10 ایستگاه ورزشی رشته‌های مختلف با رعایت فاصله و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، اجرای دوچرخه سواری در طول مسیر با همکاری هیات دوچرخه‌سواری استان گلستان و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

دادبود با تقدیر از پلیس راهور به منظور همراهی‌ و همکاری‌های لازم در اجرای این برنامه و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان تصریح کرد: بدون شک توسعه فرهنگ  دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باعث کاهش سوانح رانندگی و آلودگی هوا و افزایش سلامتی و نشاط در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات