مراسم تجلیل از 100هزار پیشکسوت عرصه دفاع مقدس استان مازندران

مراسم تجلیل از 100هزار پیشکسوت عرصه دفاع مقدس استان مازندران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، به مناسبت  گرامی داشت چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس و همزمان با آغاز هفته حماسه و ایثار،  مراسم نکوداشت و تجلیل از 100 هزار پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در استان مازندران، همزمان با سراسر کشور به صورت ارتباط زنده و مستقیم تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظلّه‌العالی) و بیانات معظم‌له با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، فرماندار شهرستان ساری، شهردار مرکز استان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلای استان برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت‌الله محمدی لائینی اظهار کرد: شهدا حاضر و ناظر بر رفتار هستند که با یاد و نام آنها احساس شادمانی می‌کنیم که دفاع مقدس را به نحو مناسبی اداره کرده و خطر عظیم از کشور را دفع کردند و از این جهت حق بزرگی بر ما دارند.

وی تصریح کرد: جبهه‌های جنگ از نگاه ما فقط محل عملیاتی نبوده بلکه مکتب پرورش انسان‌های فرهیخته بوده که این انسان‌های والا مقام در مکتب دفاع مقدس تربیت شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدای که فرزندان رشیدی را تربیت کرده و تحویل جامعه دادند افتخار می‌کنیم و باید تلاش کنیم که خانواده شهدا را خوشحال نگه داریم.

گفتنی است در این مراسم از 12 عنوان کتاب و 20 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم رونمایی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات