اجرای فاز اول طرح اصلاح هندسی خیابان 22 بهمن

اجرای فاز اول طرح اصلاح هندسی خیابان 22 بهمن

شهردار منطقه 5 شهر ارومیه گفت: فاز اول طرح اصلاح هندسی خیابان 22 بهمن (دره چایی) در حال اجرا است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فاز اول طرح اصلاح هندسی خیابان 22 بهمن (دره چایی) شامل عملیات زیرسازی و آسفالت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه در حال اجراست.
وی در ادامه با بیان این که از ابتدای سال جاری تا تاکنون  بیش از 18000 متر مربع آسفالت به شکل مرمت و لکه گیری، آسفالت آستر و رویه در سطح منطقه انجام شده است، اظهار کرد:  عملیات آسفالت معابر خاکی سطح منطقه تدوام دارد .
شهردار منطقه 5 شهر ارومیه افزود: در حال حاضر عملیات آسفالت کوچه های منشعب از خیابان سربازان گمنام (برق) توسط معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری منطقه پنج اجرا شد.
وی با اشاره به اصلاح سرعت گیر های بلوار جام جم، بیان کرد:  عملیات اصلاح سرعت گیرهای موجود در بلوار جام جم و مرمت آسفالت با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شد.
نوری در ادامه با اشاره به شهرداری هوشمند، شهروند توانمند، بیان کرد:  شهروندان ساکن در منطقه پنج می توانند با مراجعه به سایت esup.urmia.ir/shahrvand از خدمات  الکترونیک این منطقه بهره مند شوند.
وی  افزود:  پیگیری پاسخ استعلام های شهرسازی اعم از استعلام بانک، ادارات، نقل و انتقال و خدماتی چون پیگیری درخواست ها، تصدیق گواهی، پیگیری و پرداخت عوارض نوسازی، سوابق آراء کمیسیون از جمله خدمات غیر حضوری شهرداری منطقه 5 شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات