قدم‌هایی در مسیر مدیریت نوین پسماند در ارومیه

قدم‌هایی در مسیر مدیریت نوین پسماند در ارومیه

قرارداد مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان ارومیه بین سازمان مدیریت پسماند ارومیه و مشهد منعقد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ جلسه‌ای با حضور "احد یوسفی" رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، "ابوالفضل کریمیان" رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و معاونین و مدیران ارشد دو سازمان برگزار شد.
در این جلسه قرارداد مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان ارومیه به امضای دو طرفین رسید، قرادادی که  قدمی مهم و ارزشمند در راستای مدیریت پسماند در ارومیه و حل چالش‌های این حوزه در سال‌های پیش‌رو است.
یوسفی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در این جلسه اظهار کرد:  تلاشمان بر این است که بتوانیم در مسیر مدیریت نوین پسماند در ارومیه حرکت کنیم و در این راه از تجربیات موفق این حوزه بهره ببریم.
وی تصریح کرد: برای گذر از مدیریت سنتی پسماند از ارومیه به سوی مدیریت نوین، نیازمند انجام فعالیت و پروژه‌های توسعه محورانه هستیم زیرا بدون نگاه به آینده و تنها با اکتفا به امروز به موفقیت بزرگ نمی‌رسیم.
یوسفی گفت: هرچند مسیری طولانی و پرچالشی را در پیش‌رو داریم ولی به راهی که در آن قدم گذاشته‌ایم،  باور داریم و تمام تلاشمان بر این است که اقداماتی در خور و لایق شهر و شهروندان فهیم ارومیه انجام دهیم که به امید خدا به زودی شاهد خبرهای خوب و جدید در حوزه مدیریت پسماند خواهیم بود.
کریمیان، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد نیز در این جلسه اظهار کرد: آمادگی این را داریم که همکاری و مشارکت خوبی با سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه داشته باشیم.
وی ضمن بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مدیریت پسماند در شهر ارومیه در سال اخیر اتفاق افتاده است، گفت: با مشارکت دو سازمان و استفاده از تجربیات در حوزه‌های مختلف می‌توان شاهد اتفاقات مهم و تاثیرگذار در حوزه مدیریت پسماند بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات