آزادسازی و تملک بیش از 12هزار مترمربع املاک و معابر منطقه دو

آزادسازی و تملک بیش از 12هزار مترمربع املاک و معابر منطقه دو

احمد شاه بالایی با اشاره به اینکه آزادسازی و تعریض خیابان‌ها و معابر شهری، عمده‌ترین راهکار برای کاهش بار ترافیکی در سطح شهرهاست، اظهار کرد: در این مدت 12هزار و 150 مترمربع تملک و آزادسازی در مکان‌های مهم منطقه دو صورت گرفته است.

وی افزود: در این زمینه می‌توان به معابری مانند خیابان‌های امیرکبیر، 22 بهمن، کارگر و شهید صباغ‌زاده، بلوارهای قطب راوندی و شهیدان خاندایی، کوچه‌های شهید دادرس، روشن و 14معصوم (ع) و ساختمان راهور و نیروی انتظامی اشاره کرد.
مدیر منطقه دو شهرداری کاشان همچنین تصریح کرد: لزوم بازگشایی معابر در سطح منطقه همواره احساس شده و حل گره‌های ترافیکی و رفع مشکلات عبور و مرور و خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان از اهداف این میزان از آزادسازی بوده که در این راستا بیش از 220 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو برای فرآیند آزادسازی‌ها طی مدت مذکور هزینه شده است.
شاه‌بالایی در ادامه تعریض خیابان‌ها و آزادسازی معابر را بدون همکاری و همیاری شهروندان امری دشوار دانست و ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شهروندان در زمینه آزادسازی‌ها خاطرنشان کرد: این آزادسازی‌ها به همت حوزه املاک شهرداری منطقه دو و با هم‌فکری و پیشنهادو پیگیری معتمدین محلی وسرمایه‌های اجتماعی نواحی یک، دو و سه منطقه دو انجام گرفته است.

وی تأکید کرد: اولویت‌بندی معابر بر اساس نیاز و ضرورت بازگشایی محورها و معابر با بار ترافیک سنگین‌تر انجام گرفته که انتظار می‌رود با این گونه تعاملات بستر پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه فراهم شود.

شاه‌بالایی در پایان با اشاره به اینکه آزاد سازی معابر پیش نیاز و بستر توسعه شهر و نشان دهنده توجه مدیریت شهری به این امربوده، گفت: شهرداری منطقه دو با هدف رفاه حال و تامین خواسته‌های شهروندان، حل مشکلات ترافیک شهری و رسیدگی به مطالبات چندین ساله شهروندان را به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری همواره در اولویت کاری خود قرار داده و آمادگی دارد در صورت تقاضا برای تعریض و آزادسازی معابر ترافیکی  با متقاضیان واجد شرایط مساعدت کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات