تبدیل 40 كيلومتر شبكه فشار ضعيف سيم مسي با کابل خودنگهدار در شازند

تبدیل 40 كيلومتر شبكه فشار ضعيف سيم مسي با کابل خودنگهدار در شازند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مجید مامقانی نژاد" گفت: 40 كيلومتر شبكه فشار ضعيف سيم مسي به كابل خودنگهدار واقع در شهر توره شهباز و مهاجران و آستانه و روستاهای منطقه در راستاي كاهش خاموشي‌ها، كاهش سرقت‌ها، افزايش ضريب ايمني شهروندان و بهبود مبلمان شهري تبدیل شده است.
وی اضافه نمودن 5 فيدر جديد فشار متوسط، نصب 1050 دستگاه كنتور براي تامين برق متقاضيان جديد شهري و اصلاح 645 انشعاب را از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.
مدیر توزیع برق شهرستان شازند بركناري 160 اصله تير در نقاط مختلف شهرستان و بازيافت آنها براي استفاده مجدد در شبكه، نصب 250 اصله تير برق جديد در نقاط مختلف شهرستان، نصب 160 دستگاه چراغ روشنايي معابر در نقاط مختلف شهرستان با مشاركت دهياري هاي شهرستان را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد.
وی جمع آوري، ساماندهي و فروش بيش از 1300 انشعاب برق مجاز در سطح شهرستان، راه اندازي و بهره‌برداري كامل از پست شهداي شهباز و رفع مشكلات ولتازي و ظرفيتي بخش قره كهريز و شهرك صنعتي شهيد بابايي، احداث معابر بلواري به طول 1800 متر و نصب 52 دستگاه چراغ  LED در شهر آستانه و تعميرات و نگهداري 3950 دستگاه چراغ روشنايي معابر و تست بیش از 20 هزار کنتور برق را از سایر فعالیت‌های انجام شده برشمرد.
مامقانی نژاد افزود: عقد قرارداد با 250 كشاورز در تابستان  سال جاري در راستاي پيك سايي و تخفيف در قبض برق و عقد قرارداد با 21 صنعت در تابستان سال جاري از اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات