از طريق ويديو كنفرانس انجام شد؛ ديدار وزير نيرو با ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي باختر دكتر"رضا اردكانيان" وزير نيرو در ديدار مجازي با جمعي از خانواده هاي شهداي برق باختر "ابراهيم قنبري" و "حسن فتحي" و نيز جانباز "سيدعطاءالله ميرمحمدي" ، با گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهدا و جانبازان و خانواده هاي آنان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس است و ما هم همانند ديگر مسوولان وظيفه داريم از اين طريق به طور نمادين با حضور تعدادي از خانواده هاي شهدا اين هفته را گرامي داشته و ياد خير از تلاشها، جانبازيها و پايمرديهاي فرزندان اين سرزمين در سال هاي دفاع مقدس كنيم.
وي افزود: اگر اين عزيزان به ميدان نمي آمدند و پا پيش نمي گذاشتند، به اسارت نمي رفتند، سال هاي سال، خود و خانواده هايشان عوارض جانبازي را از پيش نمي پذيرفتند و در اين ميدان حاضر نمي شدند، مشكلات بيشماري براي اين آب و خاك و سرنوشت تمام مردم پيش مي آمد، همه ما اين استقلال و سربلندي ميهن و زيستن شرافتمندانه و فرصت هاي خدمتگزاري را مديون شهدا و جانبازان هستيم.
وزير نيرو با بيان اينكه ما بدهكار همه اين ها هستيم و بايد سعي كنيم اين بدهي را در حد مقدور بازپرداخت كنيم، ادامه داد: اميد است با توفيق خداوند، بتوانيم با كار و تلاش، امكان بازپرداخت بخشي از بدهي هايمان را فراهم كنيم.
وي افزود: اين كمترين كاري است كه ما انجام مي دهيم. اميد است روح شهدا، امام شهدا، شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم و شهيد سليماني از ما راضي باشند و ما را دعا كنند كه بتوانيم انجام وظيفه كرده و به ويژه در اين ايام سخت و شرايط تحريم هاي اقتصادي سعي كنيم آرمان اين شهدا حفظ شده و كشورمان سربلند باشد؛ همانطور كه از جنگ تحميلي سربلند بيرون آمد ان شاءالله از اين دوران جنگ اقتصادي و رواني هم سرافراز و سربلند بيرون بيايد.
در ابتداي جلسه "فرهاد شبيهي"مدير عامل شركت برق منطقه اي باختر ضمن گراميداشت ياد و خاطره ايثارگران و به ويژه شهداي گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گزارشي در خصوص وضعيت ايثارگران شركت و برنامه هاي هفته دفاع مقدس ارايه كرد.
در پايان اين نشست كه با هماهنگي سيديعقوب محمدمرادي مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران برگزار شد، لوح تقدير وزير نيرو به وسيله فرهاد شبيهي مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر به خانواده هاي شهدا اعطا شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات