آسمان تهران از امشب می‌بارد

آسمان تهران از امشب می‌بارد

http://www.bananews.ir/مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر وقت امشب آسمان تهران بارانی می‌شود، گفت: سیستم بارشی که از اواخر شب تا فردا وارد کشور می‌شود، موجب آبگرفتگی معابر عمومی در تهران می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از امروز سیستم بارشی شدیدی استان‌های خوزستان، ایلام، غرب فارس، شمال بوشهر، مرکزی، کردستان، همدان، کرماشاه، لرستان، اصفهان و یزد به صورت پراکنده را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: سیستم بارشی مذکور از اواخر وقت امشب دامنه‌های استان البرز و تهران را در برمی‌گیرد و تا فردا اواخر وقت به سمت استان‌های حراسان جنوبی و رضوی می‌رود.

امیدوار شهری افزود: از روز دوشنبه سیستم هوای سردی از شمال کشور وارد می‌شود و استان‌های شمالی یعنی آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، و سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در پایان گفت: سیستم بارشی که از اواخر شب تا فردا وارد کشور می‌شود در ارتفاعات تهران به صورت برف و در شهر تهران به صورت باران رخ می‌دهد و موجب آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود همچنین این شرایط برای استان قزوین نیز پیش‌بینی می‌شود.

 

 

    نظرات