امیدواریم اقدامات مدیریت شهری در توس مقبول  ...

امیدواریم اقدامات مدیریت شهری در توس مقبول ...

امیدواریم اقدامات مدیریت شهری در توس مقبول صاحبنظران قرار گیرد/ فردوسی و شاهنامه باید در بین مردم جاری شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمسعود ریاضی در اختتامیه «اولین مسابقه ملی دانشجویی طوس» و تقدیر از طرح‌های برتر ارائه شده برای ساماندهی پل کشف‌رود، اظهارکرد: 3 سال پیش و پس از روی کار آمدن شورای پنجم، کمیسیون توسعه و بهسازی توس تشکیل شد؛ امری که بی‌سابقه بود.

وی در ادامه گفت: در حد حفظ و بالابردن انگیزه هنرمندان و علاقه‌مندان نقش‌آفرینی کردیم و در حد بضاعت نیز اتفاقاتی افتاده که امیدواریم مقبول و مطبوع صاحبنظران قرار گیرد.

ریاضی با بیان اینکه امروز شاهد ثمره و خروجی اندیشه و تفکر دانشجویان برای احیای توس هستیم، افزود: فعالیت‌های دانشجویی همیشه هیجان‌انگیز است چراکه درگیر کلیشه‌ها و ترس‌های حرفه‌ای نبوده و دانشجو می‌تواند ذهنش را جولان دهد و آثاری خلق کند که در آینده از آن بهره گرفت و اجرایی کرد.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد در ادامه صحبت‌های خود به کشف‌رود اشاره کرد و با این اینکه کشف‌رود معنایی نمادین و سمبولیک دارد، تصریح کرد: در این رویداد ایده‌های نسل جوان به بهترین شکل به کار گرفته شده و کمتر شاهد چنین فرصت و چنین استقبالی هستیم که هردو را به فال نیک می‌گیریم.

ریاضی افزود: تمرکز ما صرفا روی بنا و ساختمان و خشت و گل و سنگ نبوده و سعی کردیم زیرساخت‌هایی فراهم شود که از این طریق هنرمندان، دانشجویان، جوانان و متخصین و شاهنامه‌پژوهان همه مشارکت داشته باشند و شاهنامه و فردوسی بین مردم ساری و جاری شود.

وی با بیان اینکه پیشتر فاصله محسوسی بین توس و شاهنامه و فردوسی با هنرمندان ایجاد شده بود، گفت: ما سعی کردیم این فاصله کم و کمتر شود و برپایی رویدادی ملی در این سطح و آشنایی و دغدغه‌مندی عمومی نسبت به توس یکی از اهداف ما بوده است.

ریاضی در پایان گفت: امیدواریم از دل این طرح‌ها، کار اجرایی خوبی بیرون بیاید و شاهد اجرای آن باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات