شورای پنجم، حامی گسترش برنامه‌های فرهنگی و  ...

شورای پنجم، حامی گسترش برنامه‌های فرهنگی و ...

شورای پنجم، حامی گسترش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از پردیس سینمایی مهر کوهسنگی با بیان اینکه این پروژه اقدام ماندگار و کار ارزشمندی است که ظرفیت فرهنگی خوبی را برای شهر مشهد ایجاد می‌کند، گفت: در شرایط اقتصادی امروز، ورود به عرصه‌های فرهنگی تنها نشات گرفته از احساس مسئولیت و داشتن رسالت فرهنگی است.

وی در ادامه اظهارکرد: پردیس سینمایی مهر کوهسنگی در منطقه‌ای جذاب و در جوار یکی از پارک‌های خاطره‌انگیز و جذاب مشهد قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به باغ‌موزه دفاع مقدس که در زمین اهدایی شهرداری مشهد در پارک کوهسنگی درحال احداث است، افزود: بسیار خرسندیم که با تاکیدات و حمایت‌های شورای پنجم، فاز نخست این پروژه به زودی بهره‌برداری خواهد شد؛ قرابت و همجواری این مجموعه با پارک کوهسنگی و پردیس سینمایی، قطب فرهنگی و اجتماعی و تفریحی خوبی را برای شهر مشهد به ارمغان می‌آورد.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: همجواری پردیس سینمایی مهر کوهسنگی با ایستگاه مترو مزیت دیگر این پروژه بوده که تسهیل دسترسی به مجتمع را بهمراه دارد.

وی ضمن اظهار امیدواری برای برطرف شدن مسائل و مشکلات پروژه و بهره‌برداری از این پردیس سینمایی، گفت: شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره پیوسته حامی گسترش برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در فضاهای عمومی شهر بوده و از اقدامات این‌چنینی استقبال می‌کنیم.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد کشور و تورم، عرصه را بر شهرداری تنگ کرده ولی درعین حال بابررسی حوزه اقتصادی شهرداری در حد وسع و توان خود از این مجموعه حمایت می‌کنیم.

کلید واژه ها: شورای شهر - مشهد - حیدری -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات