پروژه چشم شهر، ظرفیت خوبی برای حل مشکلات محلات است

پروژه چشم شهر، ظرفیت خوبی برای حل مشکلات محلات است

پروژه چشم شهر، ظرفیت خوبی برای حل مشکلات محلات است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حمیدرضا موحدی زاده در جریان بازدید از پروژه «چشم شهر» با اشاره به کارکردهای مختلف این مجموعه اظهارکرد: تاکنون شهروندان در صورت مواجهه با مشکلات مختلف شهری، موضوعات را از طریق مرکز ارتباطات مردمی 137 اطلاع‌رسانی می‌کردند و این مجموعه نیز تماس‌ها و پیام‌های مختلف شهروندان را به واحدهای مربوطه منتقل می‌کرد.

وی ادامه داد: با این حال پروسه رسیدگی به مشکلات شهروندان از این مسیر در بسیاری از موارد طولانی می‌شد و در همین راستا مدیران شهری مجموعه چشم شهر را برای حل مسائل محلات ایجاد کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: چشم شهر در قالب اپلیکیشنی این قابلیت را برای شهروندان ایجاد می‌کند که بتوانند عکس و فیلم مشکلات محله خود را بارگذاری کرده و همکاران ما را بلافاصله از این مسائل آگاه کنند.

وی با اشاره به اعزام سریع همکاران چشم شهر به مکانی که از سوی شهروندان اعلام می شود، گفت: همچنین با طراحی خودرویی ویژه، قرار است مشکلات خرد محلات به صورت اورژانسی و به دور از بروکراسی های معمول حل شود.

موحدی‌زاده به 165 محله موجود در شهر مشهد اشاره کرد و افزود: در همین راستا بین 70 تا 80 همیار محله نیز آموزش دیده‌اند که به محض ارسال پیام‌های مردمی، در بازدید میدانی، مشکلات موجود را مستندسازی کرده و به اطلاع مجموعه‌های مربوطه در مدیریت شهری برسانند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات