پیش‌بینی رکوردشکنی دوباره شهرداری در زمینه اجرای آسفالت در سال 99

پیش‌بینی رکوردشکنی دوباره شهرداری در زمینه اجرای آسفالت در سال 99

سعید ابریشمی‌راد در گفت‌وگو با برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: برنامه و بودجه شهرداری مبتنی بر نظر معتمدین محلات و نیازهای نواحی 17 گانه با حمایت شورای اسلامی شهر تصویب شده و متناسب با نیازهای ارایه شده معتمدین در تمامی شهر فعالیت های عمرانی پیش رفته است.

وی با تأکید بر اینکه کوچکترین خدشه‌ای در روند اجرای پروژه‌های شهری با وجود سنگینی هزینه های اجرای پروژه زیرگذر بوجود نیامده است گفت: موید این ادعا، اجرای هر هفته طرح چلچراغ توسعه در گوشه گوشه شهر است که با توجه به تنوع نیازهای شهر به انجام خدمات و برنامه های مختلف شکل گرفت و در همه محدوده شهر گسترش یافت و هیچگاه در سال‌های فعالیت شهرداری این نوع و میزان عدالت توزیعی اجرا نشده است.

شهردار کاشان، به پروژه‌های اجرا شده و در حال تکمیل شهرداری اشاره و عنوان کرد: خانه فرهنگ اندیشه راوند همزمان با هفته دولت افتتاح شد و احداث دیگر فرهنگسراهایی در کوی حسین پور، محدوده آپارتمان های دیبا، فین بزرگ در دست اقدام است.

ابریشمی‌راد، انجام پروژه در خانه های تاریخی مانند خانه قطان همراه با مرمت و بازسازی و تبدیل کاربری به عنوان خانه فرهنگ محتشم و بهره‌برداری از خانه رضوی ها منضم به فرهنگسرای معراج به عنوان فرهنگسرای دانشجو را یادآور شد.

وی، با اشاره به اینکه احداث زمین چمن مصنوعی در حسن آباد، احداث پارک در محدوده باقرالعلوم و لتحر به همراه انجام بهسازی در بافت تاریخی و احداث معابر از دیگر پروژه های مهم در مناطق مختلف شهری است افزود: احداث پردیس کارگر با 5300 مترمربع وسعت بنا بزرگ ترین پروژه فرهنگی شهر محسوب می شود.

شهردار کاشان با بیان اینکه برای بازسازی کامل مجموعه ورزشی سونا استخر مروارید باتوجه به فرسودگی کامل تاسیسات عمرانی آن و الزام شبکه بهداشت بالغ بر 7 میلیارد تومان هزینه شده است عنوان کرد: سالن مخصوص برگزاری هنرهای نمایشی و... با ظرفیت 650 نفر و اعتباری بالغ بر 22 میلیارد در فرهنگسرای مهر در حال احداث است.

ابریشمی‌راد، اجرای پروژه پارکینگ چارسو را به عنوان یک اقدام مهم برای رونق به بافت تاریخی و تأمین نیاز پارکنیگ و البته فراهم کردن فرصت‌های تازه برای شهروندان با مشارکت بخش خصوصی را خاطرنشان کرد.
وی، با اشاره به اجرای 72 هزار تن آسفالت در سال گذشته، این میزان ظرفیت آسفالت اجرا شده را در تاریخ شهرداری بی‌سابقه دانست و گفت: با حجم اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام شده انتظار می‌رود این رکورد در سال جاری مجددا شکسته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات