پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهر از لحاظ تامین  ...

پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهر از لحاظ تامین ...

پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهر از لحاظ تامین اعتبار مشکلی ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، مجتبی بهاروند در جریان بازدید از پروژه زیرگذر بولوار شهید برونسی و دوربرگردان ابوطالب با اشاره به پروژه های متعددی که در حال حاضر در حال اجراست، اظهارکرد: خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی، در زمینه اجرای پروژه های مصوب شورای اسلامی شهر مشهد، هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و حجم این طرح ها به قدری است که با افتتاحشان، ثمرات زیادی برای شهروندان به وجود خواهد آمد.

وی همچنین به بازدید امروز خود از پروژه زیرگذر بولوار شهید برونسی و دوربرگردان ابوطالب اشاره کرد و ادامه داد: هردوی این طرح ها، از جمله پروژه های مهم شهر مشهد به حساب می آیند که اتفاقات خوبی را در راستای کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد شهروندان و زائران بارگاه منور امام رضا(ع) رقم خواهند زد.

عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از پیشرفت 35 تا 40 درصدی زیرگذر برونسی و 50 تا 60 درصدی دوربرگردان ابوطالب خبر داد و تاکید کرد: این پروژه ها در سال جاری به بهره برداری می رسند و مشکل بزرگی را در حوزه حمل و نقل و ترافیک حل می کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره ای خود از پروژه های عمرانی و عملیاتی شهر گفت: طی 3 سال گذشته حجم زیادی پروژه عمرانی و حمل و نقلی تعریف شده که با بهره برداری از آن ها شاهد، افزایش رضایتمندی شهروندان مشهدی خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات