برگزاری اولین جلسه گروه کاری آب استان در شرکت آب منطقه ای زنجان

اولین جلسه گروه کاری آب (ذیل کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی ، عشایری و شهری ، آمایش و محیط زیست استان زنجان) با حضورمدیر عامل ،معاون حفاظت و بهره برداری ،رئیس گروه بهره برداری از آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای زنجان و نمایندگان دستگاههای مسئول ، امروز دوم مهرماه در سالن شهید خلیفه این شرکت، برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در این جلسه پیگیری ارتقای دسترسی به آب سالم و سامانه جمع آوری و تصفیه فاضلاب در سطح استان و بررسی و ارائه ساز و کارهای نحوه بهره برداری و حفاظت از منابع پایه به ویژه آب در بخش های اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر نمایندگان حاضر در جلسه قرار گرفت .

در ابتدای جلسه، مهندس علیرضا نجفلو رئیس گروه بهره برداری و نگهداری از آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای زنجان با ارائه پاورپنت از برنامه عملیاتی سازگاری با کم‌آبی استان زنجان، سیمای منابع و مصارف آب استان ، اقدامات انجام‌شده و نحوه تدوین برنامه پیشنهادی سازگاری با کم‌آبی، برای مهمانان این جلسه توضیحات لازم را ارائه نمود .

سیمای منابع آب استان ، وضعیت منابع آب سطحی ، وضعیت منابع آب سطحی سدهای استان و آب قابل برنامه‌ریزی از مباحث دیگری بود که وی در این جلسه به آن اشاره نمود .

مهندس اسماعیل افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان نیز به 15 اولویت اساسی مطرح شده برای برنامه ریزی برای جلسات آینده و عملیاتی نمودن موارد مطرح شده تاکید کرد و گفت: برنامه عملیاتی سازگاری با کم آبی استان در دستورکار قراردارد و مقرر نمود خلاصه مطالب ارائه شده در این جلسه به دستگاههای مسئول و ذیربط ارسال شود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات