احداث میدان میوه و تره بار جدید به مساحت 120 هکتار استارت خورد

احداث میدان میوه و تره بار جدید به مساحت 120 هکتار استارت خورد

با تحویل زمینی به مساحت 120 هکتار در جاده شهید کلانتری احداث میدان میوه و تره بار جدید ارومیه مطابق با استاندارد های جهانی استارت خورد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حاج بیگی ، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به ویژگی های لحاظ شده در پروژه میدان جدید میوه و تره بار ، تصریح کرد: محل این میدان طبق نظر کارشناسی در دسترس ترین محل شهر انتخاب شده است که در این پروژه وجود ریل قطار ، پد هلیکوپتر، سردخانه ، خط سورتینگ و بسته بندی، ایستگاه آتش نشانی در نظر گرفته شده است .
وی همچنین از ایجاد بازار ماکیان خبر داد و گفت: ایجاد بازار پرندگان خانگی در محل روبروی میدان دواب همچنین ایجاد بازار شب و هفته بازار در دو نقطه شهر از جمله برنامه های در دست اقدام این سازمان است.
جاج بیگی افزود: تجمیع فروشگاه و تعمیرگاه های موتور سیکلت در مجتمع تعمیرکاران در جاده اشنویه ، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و نیز ساماندهی وانت بارها از جمله برنامه های آتی این سازمان است.
وی در پایان اعلام کرد: برنامه های فوق الذکر از جمله برنامه های آتی شهرداری است  که  با دستور شهردار ارومیه و پیگیری های معاونت خدمات شهری، 50 درصد کارهای زیر ساختی آن انجام یافته و امیدواریم هر چه زودتر بقیه امورات این برنامه ها تحقق پذیرد  تا به حول و قوه الهی به هدف والای شهرداری مبنی بر رسیدن به شهری منضبط تر و با آسایش بیشتر برای شهروندان نجیب اورمیه برسیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات