به‌دنبال تقویت جایگاه رسانه و خبرنگاران هستیم

به‌دنبال تقویت جایگاه رسانه و خبرنگاران هستیم

به‌دنبال تقویت جایگاه رسانه و خبرنگاران هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، احسان اصولی در مراسم رونمایی از سردیس شهید صارمی بابیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی مدیریت شهری مشهد در دوره پنجم تقویت، تثبیت و برجسته‌سازی عناصر هویت‌بخش شهر مشهد بوده، گفت: از مهم‌ترین اموری که باید روی آن دقت زیادی صرف شود فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری است. عمیقاً معتقدم شهدا چشم‌وچراغ جامعه برای روشنگری و ادامه راه به سمت آرمان‌ها و هدایت کشور در مسیر درست هستند.

وی ادامه داد: با این هدف اقداماتی در حوزه برجسته‌سازی و ماندگاری آثاری که بتوانند برای نسل‌های آینده در این شهر باقی بماند انجام دادیم، ازجمله این برنامه‌ها ساخت سردیس مشاهیر و مفاخر شهر مشهد به‌ویژه در حوزه ایثارگری و شهادت بود که در سال گذشته طی فراخوانی توسط هنرمندان شهیر کشور انجام شد تا این آثار برای جوان‌ها و نسل‌های آینده به یادگار باقی بماند.

اصولی همچنین گفت: بر همگان روشن است حاصل رشادت‌ها و خون شهدا همین استقامت و مقاومت و سربلندی و استقلال ایران اسلامی در برابر ناملایمات متأثر از خشم دشمنان است.

وی در خصوص جایگاه و نقش رسانه و خبرنگاران در جامه گفت: شهید صارمی هم به‌عنوان شهیدی والامقام و فداکار در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی ملت و هم در موقعیت حرفه‌ای‌اش به‌عنوان خبرنگار که سردمدار حوزه روشنگری است برای جامعه ارزشمدار ما بسیار مهم است. خبرنگاران به‌عنوان سردمداران عرصه قلم و فداکاری درراه آگاهی و روشنگری و تنویر افکار عمومی جامعه به‌شمار می‌روند و همواره بر تقویت پایگاه و شأن ایشان تأکید داشته و داریم چراکه هر چه این عزیزان نقش پررنگ‌تری در جامعه ایفا کنند عرصه برای بروز فساد، تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی تنگ‌تر خواهد شد.

اصولی یادآور شد: ازاین‌رو همیشه در حد بضاعت خود از این قشر پرتلاش و مؤمن به راه و عقیده حمایت کرده نسبت به ایشان ارادت داشته و داریم. لذا برای تقویت این عزیزان تاکنون اقداماتی انجام‌شده و برنامه‌هایی نیز در دست تهیه و اجراست تا هرچه بیشتر از این گروه حمایت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات