مدیریت شهری مشهد حامی احداث بیمارستان ویژه  ...

مدیریت شهری مشهد حامی احداث بیمارستان ویژه ...

مدیریت شهری مشهد حامی احداث بیمارستان ویژه جانبازان اعصاب و روان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از مرکز بازتوانی جانبازان خراسان رضوی، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: این بازدید با هدف تکریم و گرامیداشت فداکاری جانفشانی ایثار گران عزیز و آشنایی با کمبودها و بهبود شرایط زندگی جانبازان معزز بستری در مرکز و نیز تکریم نقش و جایگاه والای ایشان انجام شد.

ودیعی با بیان اینکه جانبازان،به عنوان اصلی ترین یادگاران دوران دفاع مقدس، نقش بسیار مهمی را در 8 سال جنگ تحمیلی ایفا کرده و امروز هم مسئولیت روایتگری خاطرات از دل آتش وخون و انتقال ارزش‌ها و فداکاری‌های آن زمان عهده دار هستند، گفت: علاوه بر اینها، این عزیزان همچنان پس از گذشت سال‌ها، بعضا در زندگی روزمره خود سختی‌های ناشی از حضور در جنگ را صبورانه تحمل می‌کنند؛ بویژه جانبازان اعصاب و روان که به شکل ویژه‌ای نیازمند توجه هستند زیرا سختی‌ها و گرفتاری‌های این عزیزان مضاعف بوده و توجه همه مدیران و مسئولان کشوری داستانی را می طلبد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه حدود ۷۰ نفر از جانبازان اعصاب و روان دوران دفاع مقدس در این مرکز زندگی میکنند، گفت: کمبودهایی از نظر ساختمان و تجهیزات و امکانات در اینجا وجود دارد که بنیاد شهید به تنهایی توانایی تامین آنها را ندارد ودر این باره تقاضای کمک داشتند.

ودیعی در ادامه تصریح کرد: تاکنون چند بازدید از این مرکز داشته‌ایم و مساعدت‌هایی نیز در بحث تامین تجهیزات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مطرح شده در این بازدید، ساخت مرکز نگهداری و بیمارستان ویژه جانبازان اعصاب و روان است، گفت: این موضوع در کمیسیون ایثارگران شورا نیز مورد بررسی قرار گرفته و مدیریت شهری مشهد مشروط به مشارکت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول و ذی‌ربط آماده همکاری است.

ودیعی افزود: نهادهای حاکمیتی متعددی در این زمینه ماموریت و مسئولیت دارند که مقرر شده جمعی متشکل از همه این نهادها وسازمانها ایجاد شود و هرکدام عهده‌دار وظیفه‌ای مشخص شوند؛ شورای شهر و شهرداری نیز در موضوع بخشودگی مجوزهای ساختمانی و تامین سایرامکانات همکاری خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات