آخرین وضعیت پروژه‌های کلان شهری

محمدحسین اسحقی در گفتگو با خبرنگار شهریار گفت: مطابق برنامه زمانی پیش‌بینی شده، عملیات اجرائی پروژه‌های کلان شهری تبریز کماکان ادامه داشته و نظارت کافی بر عملکرد پیمانکار داریم.

او با اشاره به عملیات اجرایی پروژه اتوبان ولایت و هزینه‌کرد ۶۰ میلیاردی شهرداری در این پروژه عنوان کرد: این اتوبان در مجموع هفت کیلومتر طول دارد که از خیابان استاندارد تا سه راهی ونیار ادامه دارد و در حال حاضر فاز اول این پروژه شامل دو تقاطع غیرهمسطح برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

معاون فنی و عمرانی شهردار، پروژه مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز را پروژه‌ای مهم و زیرساختی در حوزه بهداشت معرفی کرده و اظهار داشت: پروژه مرکز دفن پسماند تبریز پروژه ای مهم و ضروری در جهت کاهش مخاطرات زیست محیطی و دفن اصولی و بهداشتی پسماندهای شهری است که اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه ۵۰ میلیارد تومان است .

او اضافه کرد: عملیات اجرایی مرکز دفن پسماند به عنوان پروژه‌ای زیست محیطی با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی همچنان ادامه دارد.

اسحقی با اشاره به پروژه پارک بزرگ تبریز و تجهیز کارگاه اجرایی آن نیز گفت: پارک بزرگ تبریز، بزرگترین پروژه فضای سبز شهری به مساحت ۶۰۰ هکتار است که عملیات اجرائی آن با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است .

او افزود: در پارک بزرگ تبریز علاوه بر حفظ اکوسیستم منطقه و کف‌سازی و پیاده‌سازی آن، دریاچه‌ای نیز پیش‌بینی شده است که ۱۴ برابر استخر ائل گلی مساحت دارد که در حال حاضر کارگاه‌های ساخت این پروژه تجهیز و آماده به کار هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات