همکاریهای آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به مردم کم  ...

همکاریهای آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به مردم کم ...

همکاریهای آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به مردم کم نظیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی، عصر امروز در نشست بررسی طرح های بازآفرینی شهرک شهید بهشتی و همچنین بازدید از اقدامات انجام شده در این شهرک که با حضور معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری انجام شد، افزود: یکی از خواسته های ساکنان این شهرک، تخریب دیوار حائل میان شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس بود که پس از سالها با همکاری فرمانداری مشهد انجام شد.
وی افزود: پس از تخریب این دیوار عملیات جدول گذاری و احداث آیلند میانی در این محل انجام و طرح جامع ساماندهی و بازآفرینی شهرک شهید بهشتی از سوی دفتر تسهیل گری تهیه و پس از تائید اکنون آماده اجرایی شدن است.
کلائی اضافه کرد: مرمت و بازسازی جداول و روکش آسفالت معابر داخل شهرک، احداث کانال جمع آوری آب های سطحی، بازسازی پیاده روها، ساماندهی میدان واقع در شهرک، تجهیز و بازپیرایی فضاهای سبز و فضای بازی کودکان، ساماندهی بازار ماهی فروشان، تجهیز زمین ورزشی روباز، ایجاد سالن ورزشی برای بانوان و همچنین ساماندهی پارکینگ های داخل شهرک، بخشی از طرح های پیش بینی شده برای ساماندهی شهرک شهید بهشتی است.
وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از طرح های مذکور نهایی شده و آماده اجرا شدن است، ادامه داد: بر این اساس، از بخش های مختلف به ویژه سازمان بازآفرینی شهری و همچنین شهرداری منطقه شش می خواهم که اجرای این طرح ها را به سرعت در دستور کار قراداده و تا پایان امسال به سرانجام برسانند.
همکاریهای آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به مردم کم نظیر است
شهردار مشهد در ادامه با تقدیر از همراهی و همکاریهای آستان قدس رضوی به ویژه حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه های شهری به ویژه برای ساماندهی مناطق کم برخوردار با همکاری آستان قدس و حمایت های تولیت محترم قابلیت اجرا پیدا کرده است.
وی افزود: اگر حمایت های حجت الاسلام مروی و مجموعه آستان قدس در اجرای ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک های شهید رجایی و باهنر با شعار «یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر»نبود این پروژه ها آغاز نمی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات