اطلاعیه مهم/ در خصوص مبالغ علی الحساب حق الزحمه نظارت

اطلاعیه مهم/ در خصوص مبالغ علی الحساب حق الزحمه نظارت

متن اطلاعیه


به اطلاع کلیه اعضای محترم سازمان میرساند که با توجه به ابهامات به وجود آمده در خصوص مصوبه مورخ  ۱۳۹۹/۰۶/۱۶  هیات مدیره سازمان و جدول پیوست آن و به منظور ارایه اطلاعات کامل و دقیق و تنویر موضوع میان اعضای محترم سازمان ، موارد ذیل را به اطلاع می رساند :

۱) جدول به شماره ثبت دبیرخانه ۱۷۱۰۲ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ مربوط به مبالغ علی‌الحساب حق الزحمه نظارت در سال ۹۸ می‌باشد.

۲) در خصوص تعرفه سال ۹۹ ، با توجه به درخواست افزایش ۲۵ درصدی هزینه ساخت پیشنهادی از سوی سازمان به کمیته چهار نفره استان ، به محض ابلاغ ، این افزایش در کلیه مراحل پرداختی جدول ۱۷۱۰۲ اعمال خواهد شد.

۳) کلیه پلاک ثبتی هایی که تا قبل از ابلاغ تعرفه ۹۹ حق الزحمه نظارت آنها بر اساس تعرفه ۹۸ واریز شده باشد، به محض ابلاغ تعرفه ۹۹ فیش‌های مابه التفاوت مبلغ حق الزحمه نظارت ایجاد و جهت پرداخت به مالکین اطلاع رسانی می‌گردد . بدیهی است پس از دریافت مابه التفاوت حق الزحمه نظارت از مالک، نسبت به واریز حق الزحمه ناظران در مراحل اول و دوم اقدام خواهد گردید.

۴) در خصوص کلیه پلاک ثبتی هایی که پس از ابلاغ تعرفه ۹۹ ، حق الزحمه نظارت آنها توسط مالک واریز گردد، مبنای محاسبه حق الزحمه نظارت جهت پرداخت علی الحساب مراحل اول و دوم ، افزایش نسبی مجموع حق الزحمه در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات