گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبفا شیراز

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و نیز قدردانی از جانفشانی ها و رشادت های یادگاران هشت سال دفاع مقدس مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه؛ سرگرد پاسدار حسن کاشف، فرمانده حوزه ثامن الائمه بقیه الله شیراز ؛بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، معاونین، مدیران و نیز جمعی از بسیجیان شرکت آب و فاضلاب شیراز در تالار آب منطقه یک شرکت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه بسیج و دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

همچنین بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفا شیراز سخنان خود را با رهنمودهای رهبری در مورد این ایام آغاز کرد و به یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه سیمای کلی شرکت و شرح مختصری از عملکرد آبفا شیراز در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد.

در این مراسم بزرگداشت، یکی از این راویان دفاع مقدس به روایت حماسه های خلق شده توسط رزمندگان و خاطرات جنگ و جبهه  پرداخت.

گفتنی است در این مراسم از عملکرد آرش محمدی، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج آبفا شيراز با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات