پاسخ به پرسش ها و مشکلات بیمه ای اعضای نظام مهندسی آذربایجان‌غربی

پاسخ به پرسش ها و مشکلات بیمه ای اعضای نظام مهندسی آذربایجان‌غربی


در جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان با رئیس نظام مهندسی آذربایجان غربی، شرایطی فراهم شد تا به پرسش ها و مشکلات بیمه ای اعضای نظام مهندسی آذربایجان‌غربی پاسخ داده شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی، مقصود مقدمی‌کیا مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و معاونین با بهرنگ دیلمقانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌غربی در ارتباط با اجرایی کردن بخشنامه جدید بیمه سازمان تامین اجتماعی به شماره 670/1 و تسریع در اجرایی کردن آن و حل مشکلات پیش‌آمده  و پرسش به سوالات همکاران و اعضای سازمان استان جلسه‌ دو ساعته‌ای را برگزار کردند.

در این جلسه که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، مدیرکل و معاونین سازمان بیمه تامین اجتماعی به سوالات تلفنی مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان استان آذربابجان‌غربی که در خصوص اجرای بخشنامه شماره 670/1 سازمان بیمه تامین اجتماعی با مشکل مواجه شده بودند,پاسخ داد.

همچنین برخی مشکلات اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز بعد از مساعدت مدیرکل تامین اجتماعی و تسریع در انجام آن به واحد مربوطه ارجاع داده شد.

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در راستای حل مشکلات اعضا و تسریع در اجرای بخشنامه فوق و ایجاد شرایط مناسب و اقدامات درخور مهندسان، ارتباط گسترده‌ای با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنف را در دستور کار قرار داده و برگزاری جلسه‌ با تامین اجتماعی برای حل مشکلات و سوالات بیمه ای اعضا در این راستاست.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات