آسفالت ریزی ۲۳۵ هزار مترمربعی سطح منطقه ۱ تبریز

آسفالت ریزی ۲۳۵ هزار مترمربعی سطح منطقه ۱ تبریز

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند ضمن اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی شهرداری منطقه یک جهت ساماندهی و اصلاهی و اصلاح معابر بر اساس نظر کارشناسان و نیازهای شهروندان به دقت و با سرعت در قالب طرح نهضت آسفالت پیش رفته و همین امر باعث شده تا بتوان ۲۳۵ هزار مترمربع از سطح این منطقه را آسفالت ریزی نمود.

وی گفت: طرح آسفالت ریزی باعث تسهیل در عبور و مرور، رفع معضلات و مشکلات سفرهای درون شهری و رضایتمندی شهروندان این منطقه شده و بسیاری از مسیرهائی که مدتها بود نیاز به اصلاح و ساماندهی داشت در این طرح گنجانده و اجرائی شده است.

شهردار منطقه ۱ تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۳۵۰ مسیر از جمله مسیرهای اصلی، فرعی و کوچه ها و محلات مختلف منطقه در این طرح گنجانده شده و در دو فاز عملیات انجام پذیرفته که شامل آسفالت تراشی، تسطیح، کمپکت  و زیرسازی و سپس آسفالت اساسی می باشد و خوشبختانه شاهد پیشرفت قابل توجهی در این حوزه بودیم.

وی اشاره کرد: بلوار شهید شفیع زاده، بلوار استاد شهریار، توانیر، سربالایی ولی عصر (عج)، گلکار، احمدآباد، صدرالشعراء، عباسی در دولاین توانیر و... از جمله مسیرهایی است که در این طرح آسفالت ریزی و ساماندهی شده اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات