تصادفات درون شهری در 6ماهه سال جاری افزایش یافته است

تصادفات درون شهری در 6ماهه سال جاری افزایش یافته است

تصادفات درون شهری در 6ماهه سال جاری افزایش یافته است.

به گزارش مدیریت ارتباطات واموربین الملل شهرداری ارومیه؛  ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به آمار ماموریت‌های سازمان آتش نشانی ارومیه در سال جاری اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و200 مورد ماموریت برای آتش نشانان ارومیه ثبت شده است.
وی گفت: از تعداد ماموریت‌های ثبت شده هشتصد و 50 مورد مربوط به آتش سوزی در سطح شهر و سیصد و 40 مورد مربوط به ماموریت‌های امداد و نجات است.

رئیس سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه افزود: اتصال برق از عمده دلایل وقوع آتش سوزی بوده است که از شهروندان تقاضا داریم اتصالات برق خود را بررسی و در زمان اوج مصرف برق از لوازم برقی پرمصرف استفاده نکنند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
شادقوشچی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری آمار ماموریت‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه به محل تصادفات درون شهری نسبت به شش ماهه ابتدایی سال گذشته افزایش داشته است.
وی خاطر نشان کرد: علت عمده بروز تصادفات درون شهری، رانندگی با سرعت غیرمجاز است.
شاد قوشچی، رئیس سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به وظایف سازمان در امداد رسانی تصریح کرد: امداد و نجات از جمله وظایف اصلی آتش نشانان ارومیه است که چنین ماموریت هایی توسط تیم های آموزش دیده وزبده انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات