محدوده تاریخی سه‌میل در منطقه ۵ شهری به جاذبه  ...

محدوده تاریخی سه‌میل در منطقه ۵ شهری به جاذبه ...

محدوده تاریخی سه‌میل در منطقه ۵ شهری به جاذبه گردشگری تبدیل می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، حمیدرضا موحدی‌زاده در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شماره 3 شورای شهر که در منطقه 5 شهرداری مشهد برگزار شد، اظهارکرد: از این جاذبه می‌توان در راستای احیای هویت این محدوده شهری استفاده کرد و برای ایجاد یک مرکز فرهنگی در این امکان بهره برد.

وی زائرپذیری منطقه ۵ را به عنوان نقطه مزیت دیگر این محدوده دانست و بیان کرد: دسترسی خوب منطقه پنج به 100 متری بابانظر و همچنین بولوار ورودی سرخس به مشهد، قابلیت خوبی را برای حضور زائران در این منطقه و همچنین تسهیل حمل و نقل آنها به حرم مطهر رضوی ایجاد می ‌کند که باید به این ظرفیت توجهی ویژه شود.

نائب رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد: وجود اراضی بزرگ مقیاس نیز از جمله ظرفیت‌هاب موجود این منطقه است که باید به عنوان موتور محرک توسعه از آن استفاده کرد.

وی همچنین چالش شبکه جمع‌آوری فاضلاب را یکی از مشکلات پیش روی این منطقه برشمرد و ادامه داد: برای رفع این مشکل قرار بر این شد تا هماهنگی‌های لازم با شرکت آب و فاضلاب مشهد صورت پذیرد.

موحدی‌زاده اضافه کرد: همچنین وجود مشاغل کاذب و غیرواقعی به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورده که باید روی مسائل محرومیت‌زدایی این محدوده نیز تمرکز کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات