نتیجه اتحاد در دستگاه های استانی و شهری، افتتاح پروژه‌هایی نظیر ایستگاه‌ مترو است

نتیجه اتحاد در دستگاه های استانی و شهری، افتتاح پروژه‌هایی نظیر ایستگاه‌ مترو است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر موسوی افزود: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در مسائل اجتماعی و فرهنگی حمایت و نظارت می‌کند و استاندار که خود سابقه طولانی مدیریتی در عرصه عمرانی دارد، تمام قد از پروژه‌های شهری دفاع می‌کند.

وی اضافه کرد: باید از همه کسانی که کمک کردند تا امروز شاهد افتتاح این پروژه باشیم، آن هم در چنین شرایطی که کشور درگیر تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای است، تشکر کنیم.

رئیس شورای شهر شیراز بیان کرد: معتقدیم عملکرد ما قابل دفاع است و وجود اسناد و آمار گویای این مدعا به ویژه برای منتقدان است.

سید عبدالرزاق موسوی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها مانند ابرهای بهاری می‌گذرند و باید این فرصتها را غنیمت بشماریم. در این راستا توفیق خدمت به مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم با دو امانت مسئولیت شهری و اموال به ما داده شده که باید به خوبی از آن مخافظت کنیم.

براساس این گزارش، یکشنبه ۶ مهرماه گالری ورودی فاز دوم ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دکتر رحیمی استاندار فارس، مهندس اسکندرپور شهردار شیراز، دکتر موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از اعضای شورای اسلامی، مدیران استانی و شهری افتتاح شد. فاز دوم ایستگاه مترو امام حسین (ع) به مساحت ۲۵۴۰ مترمربع شامل مسیرهای دسترسی به مترو، گالری، سالن بلیت و ۱۵۰۰ مترمربع محوطه سازی با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات