احداث هر کیلومتر مترو در حال حاضر بسیار سخت تر و پر هزینه تر از سال های گذشته است

احداث هر کیلومتر مترو در حال حاضر بسیار سخت تر و پر هزینه تر از سال های گذشته است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، دکتر عنایت الله رحیمی در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر از شهرداری شیراز که این مجموعه ارزشمند را به بهره برداری رساندند و در اختیار مردم کلانشهر شیراز قرار داده اند،عنوان کرد: فعالیت‌ دستگاه ها و مجموعه های مختلف همچون یک دو امدادی است که عده‌ای کار را شروع کرده و گروه دیگری کار را ادامه می‌دهند و به سرانجام می‌رسانند.
وی ادامه داد: امروز نیز قسمت عمده‌ای از اجرا و همچنین بهره برداری این پروژه توسط شهرداری شیراز انجام شده است.
استاندار فارس با بیان اینکه احداث هر کیلومتر از پروژه مترو در حال حاضر بسیار سخت تر و پر هزینه تر از سال های گذشته است، افزود: ارزش مدیریت‌ در سختی‌ها و تنگناها نمایانگر می‌شود و در این شرایط است که باید نهایت بهره برداری را از منابع محدودی که به سختی به دست می‌آید داشته باشیم.
دکتر رحیمی خاطرنشان کرد: در ایام تشدید تحریم ها مجموعه دستگاه ها اعم از دولت و شهرداری ها تلاش خوبی داشته اند.
وی افزود: ما به خوبی میدانیم امروز مردم فشارهای زیادی را متحمل شده‌اند ؛ اما باید به روشنی با مردم سخن بگوییم و دلیل اصلی گرفتاری‌ها و تنگناها را شرح دهیم
وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس باید عملا پاس داشته شود، تاکید کرد: پیگیری اهداف شهدا که همانا توسعه، آبادانی و سرافرازی ملت ایران است به معنای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثارگری های آنان خواهد بود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه عرصه تلاش و فعالیت جهاد دیگری است، اظهار کرد: این تلاش‌ها زمانی که در شرایط دشوار انجام می‌شود بسیار ارزشمند است.
براساس این گزارش، یکشنبه ۶ مهرماه گالری ورودی فاز دوم ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دکتر رحیمی استاندار فارس، مهندس اسکندرپور شهردار شیراز، دکتر موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از اعضای شورای اسلامی، مدیران استانی و شهری افتتاح شد. فاز دوم ایستگاه مترو امام حسین (ع) به مساحت ۲۵۴۰ مترمربع شامل مسیرهای دسترسی به مترو، گالری، سالن بلیت و ۱۵۰۰ مترمربع محوطه سازی با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات