مقاومت و دفاع مقدس همچنان ادامه دارد

جانباز ۸ سال جنگ تحمیلی در مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگرچه شیوه ها تغییر یافته، اما جنگ و دفاع همچنان باقی است و مقاومت و دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سعید اردستانی" در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از بسیجیان در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مادامی که عنصر مقدس بودن در بحث دفاع مقدس باقی است، دفاع و بحث جنگ حق و باطل نیز باقی است، هر چند ممکن است به اقتضای زمان، شیوه ها و روش ها تغییر پیدا کنند؛ اما نبرد حق و باطل یک نبرد همیشگی است.

وی با بیان اینکه ما امروز باید به تاسی از شهدا و رزمندگان به تقویت روحیه انقلابی در جامعه اهتمام لازم را داشته باشیم، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و تنها یک برهه‌ی خاص نیست، بلکه گنجینه‌ی عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کرده و آن را استخراج نماید.

اردستانی گفت: فرزندان این آب و خاک برای دفاع از میهن و اسلام و انقلاب به میدان های جنگ حق علیه باطل شتافتند و با توکل بر خدا و اخلاص و پیروی از امام عزیز، حماسه های ماندگاری خلق کردند که همچنان برای ملت ما بزرگترین منبع الهام و تاثیرگذاری است.

وی همچنین اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس بهترین جوانان جان خود را نثار کردند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد، لذا باید قدردان گنجینه با ارزش دفاع مقدس باشیم .

وی با تاکید بر اینکه ما باید به تاسی از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راستای حراست از مرزهای عقیدتی و ایمانی خود، استوار و ثابت قدم بایستیم، افزود: گرچه شیوه ها تغییر یافته اما جنگ و دفاع همچنان باقی است و اگر در گذشته جنگ سخت نظامی بیشتر نمود و تبلور داشت، امروز ما با جنگ اقتصادی مواجه هستیم .

این جانباز دفاع مقدس همچنین یادآور شد: هرکسی بایستی محل کار خود را سنگر اجتماعی و خط مقدم بداند و تلاش و وجدان مسوول را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی جهاد و مقاومت را راهی ادامه دار دانست و عنوان کرد: گرچه ۸ سال دفاع مقدس برای سالیان زیادی در فرهنگ ما ماندگار خواهد شد، اما این ظرفیت بایستی در بخش های مختلف جامعه جاری و ساری باشد تا ارزش شهدا، جانبازان و رزمندگان حفظ و جانفشانی های آن ها  ماندگار گردد.

اردستانی در پایان خواندن کتب در خصوص جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را برای همگان ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: خاطرات رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس باید به یک سنت و سیره برای جوانان و آیندگان کشور تبدیل شود و به تعبیر سخن رهبری نگهداشتن یاد شهدا برای خود ما خوب است و لذا فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا عین شهادت است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات