نخستین همایش سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق...

نخستین همایش سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق با حضور فرماندهان بسیج حوزه و پایگاه‌های بسیج صنعت آب و برق به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، میثم جعفرزاده در همایش سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر رده‌های بسیج صنعت آب و برق در قالب شورای هماهنگی استان‌ها اقدامی مثبت بوده و می‌تواند در شرکت‌ها نیز موثر باشد .

وی افزود: قرارگاه بسیج سازندگی مرکز در راستای امداد رسانی در مواقع بحران و همچنین کمک به محرومیت زدایی مناطق محروم در حوزه تامین آب و برق حائز اهمیت و اقدامی بزرگ بوده که باید با تلاش و همت جمعی این حرکت را به سمت عملی تر شدن هدایت کنیم .

فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو با اشاره به تشکیل و راه‌اندازی کانون‌های بسیج متخصصین گفت: تشکیل و راه‌اندازی کانون‌های بسیج متخصصین می‌تواند با هدف کمک به ارتقای کارآمدی و بالا بردن سطح عملکرد صنعت  آب و برق صورت بگیرد .

وی افزود: این مرکز می‌تواند در شناسایی، تحلیل و بررسی اثرات اجتماعی ناشی از اجرای پروژه های بزرگ شرکت‌ها و ارائه گزارش به مدیریت به همراه راهکار مناسب در جهت ارتقای سطح رضایتمندی و جلب همکاری کمک شایانی به مجموعه‌های زیر نظر وزارت نیرو داشته باشد .

جعفرزاده از فضای مجازی به عنوان بستری برای نقش آفرینی اعضای بسیج یاد کرد و گفت: با توجه ویژه به فضای مجازی، آماده سازی بستری مناسب و اهتمام برای نقش آفرینی اعضای بسیج در این عرصه به‌عنوان افسران جنگ نرم می‌توانیم میدان خالی نگذاشته و در کنار فعالیت‌های حوزه آب و برق از جریان‌های انقلابی و ولایی فضای مجازی حمایت و پشتیبانی کنیم .

این گزارش می‌افزاید، در پایان همایش از فرماندهان پایگاه‌های منتخب که در نظارت و ارزیابی سال 1398 حائز رتبه برتر بودند توسط مدیران عامل شرکت‌های مربوطه به نیابت از فرماندهی مرکز با اهدای لوح، تقدیر و تشکر بعمل آمد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات