تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از شهردار و شورای شهر برای ساماندهی  ...

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از شهردار و شورای شهر برای ساماندهی ...

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان از شهردار و شورای شهر برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امروز در مراسم کلنگ زنی طرح ساماندهی کال شهرک شهید باهنر که با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد اهتمام مسئولین شهری و استانی به حاشیه شهر هستیم و متولیان زیادی برای عمران و آبادانی کامل این منطقه پیدا شده است.
وی افزود: از شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد بابت ایجاد برنامه های موثر و جامع برای ساماندهی حاشیه شهر تشکر می کنیم زیرا از ابتدا دغدغه ما رفع مساله حاشیه شهر و عدم فاصله حاشیه با متن شهر بوده است.
نماینده ولی فقیه مشهد بیان کرد: در حال حاضر این دغدغه در حال برطرف شدن است و همه مسئولین از جمله سپاه، حوزه قضائی، دادگستری، اطلاعات، نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی در راستای حل مشکلات امنیتی، محیط زیست، عمران و آبادانی اهتمام ورزیده اند.
آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اهتمام مسئولین شهری و استانی دیگر شاهد مساله حاشیه شهر نخواهیم داشت و با تبدیل حاشیه به متن شهر، می توانند از تمامی مزیت های موجود در شهر استفاده کنند.
وی اضافه کرد: همچنین از تمامی مسئولین فعال در این بخش تشکر می کنم زیرا خشنودی مقام معظم رهبری حل این مشکل است و عشق و ارادت به مقام ولایت، مسئولین را وادار به اهتمتم بیشتر نسبت به رفع مشکلات حاشیه شهر کرده است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات موجود در شهرک های شهید باهنر و رجائی گفت: در حال حاضر مهم ترین مساله در این بخش، مسکن است که قرار است در جهت رفع آن، ۶ هزار مسکن برای ساکنان این دو شهرک ساخته شود.
گفتنی است این پروژه در راستای کلنگ زنی ۱۲ پروژه حاشیه شهر با شعار "یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" و در محل ورودی شهر مشهد از جاده سرخس انجام شده که شامل بدنه سازی کال، تعریض پل و ایجاد پارک خطی است، همچنین زمان بندی پیش بینی شده نیز برای اجرای آن ۲۳۰ روز می باشد.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات