موزه دفاع مقدس میزبان مدیرعامل و جمعی از مدیران آبفا شیراز بود

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت به همراه آرش محمدي، فرمانده پايگاه مقاومت بسيج؛ محمدرحيم رنجبران، مشاور مدیرعامل در امور ايثارگران؛ مسعود برزگر، مدير دفتر حراست و امور محرمانه و بهرام زاهدی، مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد  با تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانقدر کشور، بر ادامه راه شهدا و همچنین پاسداشت خون این دلاوران عرصه جهاد و شهادت تأکید کرد.

سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با قدردانی از مدیران آبفا شیراز برای حضور در این موزه اهتمام ویژه به جایگاه شهدا را قابل‌ستایش دانست و گفت: این انقلاب مرهون دلاوری شهدا و ایثارگران است و با یادآوری رشادت‌های ایثارگران همواره باید قدردان باشیم.

در این بازدید در کنار تجدید پیمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در کنار آرامگاه شهدای گمنام از آثار، تصاویر شهدا، وسایل و ادوات جنگی، لباس رزمندگان، تندیس شهدا، سنگر نمادین و ... دیدن شد.

گفتنی است مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به‌عنوان قلب فرهنگی دفاع مقدس در سطح استان است که ابعاد و دستاوردهای دوران ارزشمند دفاع مقدس در آن به نمایش گذاشته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات