اجرای حدود 6.5 میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در منطقه دو

اجرای حدود 6.5 میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در منطقه دو


احمد شاه بالایی از اجرای بیش از 2 هزار متر طول جدول‌گذاری و 4 هزار مترمربع بلوک‎فرش طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: برای بهسازی بلوک فرش و جدول گذاری معابر سطح منطقه به عنوان یکی از مطالبات اصلی و به حق شهروندان، حدود 6.5 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو هزینه شده است.

وی، تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌‌روها و جداول خیابان‌های سطح منطقه را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و عنوان کرد: این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی معابرو بهسازی مناظر شهری انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری افزود: بلوار کاج، دانش 33، شمشاد 5، مجاهد 5 زیدی،کوی شهید مفتح، طرح ترافیکی خیابان فلسطین، فرعی‌های اقاقیا فاز دوناجی‌آباد و کوچه شهید نقره‌ای واقع در بلوارشهیدان خاندایی از جمله معابری بوده که عملیات جدول‌گذاری و بلوک فرش طی مدت مذکوردر آن انجام شده است.

شاه‌بالایی در ادامه تصریح کرد: اولویت‌بندی عملیات جدول‌گذاری و بلوک فرش معابر شهری، براساس درخواست‌های مردمی و پیشنهاد معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی نواحی سه گانه بوده که به عنوان یکی از سیاست‌های منطقه در سال جاری نیز در دستور کار است.

وی در پایان با تاکید بر رضایت‌مندی شهروندان به عنوان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری منطقه، از صبر و شکیبایی شهروندان در انجام پروژه‌های عمرانی و خدماتی  تقدیر و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و همکاری شهروندان شاهد به ثمر رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی بیشتری در سال پیش رو باشیم.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات