شهروندان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل  و نقل عمومی  را به سامانه 137 گزارش دهند

شهروندان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی را به سامانه 137 گزارش دهند

رئیس سازمان حمل ‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: شهروندان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل  و نقل عمومی  را به سامانه 137 گزارش دهند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مهدی مژدهی فر با اشاره به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی برخی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف رانندگان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با سامانه 137 تماس بگیرند تا برخورد شود.
وی  با اشاره به اوج گیری بیماری کرونا و وضعیت قرمز در ارومیه گفت: برای تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی هر روز ماسک رایگان توسط اکیپ سازمان در ایستگاه ها داده می شود.
مژدهی فر در خصوص ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در ارومیه هرروز ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی و گندزدایی می شود.
وی بیان کرد: در تمامی نقاط شهر بازرسان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده شده تا با رانندگانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد کنند و درصورت عدم رعایت اقدام به جریمه و توقیف خودرو صورت می گیرد.
مژدهی فر گفت: در کنار رعایت کردن پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان، شهروندان نیز پروتکل های بهداشتی را در ناوگان حمل و نقل رعایت کنند تا شاهد کاهش شیوع این ویروس باشیم.
وی در خصوص اینکه همه تاکسیداران موظف به رعایت کردن فاصله اجتماعی در سوار کردن مسافر هستند گفت:  اگرچه این روزها شرایط برای خیلی از شهروندان سخت شده و رانندگان تاکسی هم جزء این دسته هستند ، ولی تاکسیداران موظفند به سه سوار کردن سه مسافر هستند و شهروندان برای حفظ سلامتی خود باید در صورت مشاهده دو مسافر در عقب خودرو سوار تاکسی نشوند.
مژدهی فر اظهار کرد: در این میان نباید همه جوانب بهداشتی را بر گردن رانندگان حمل و نقل عمومی انداخت و شهروندان نیز باید با ماسک زدن و فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا حافظ جان خود و دیگران شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات