دمای هوای استان به صفر درجه کاهش پیدا می کند

دمای هوای استان به صفر درجه کاهش پیدا می کند

دمای هوای استان به صفر درجه کاهش پیدا می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی،با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی؛ و گسترش سامانه ناپایدار جوی انتظار می رود از ساعات بعدازظهر امروز تا چهارشنبه صبح روند کاهش محسوس دما در سطح استان (دما در مناطق سردسیر و کوهستانی صفر و کمتر از صفر درجه سانتیگراد) را شاهد باشیم..
گفتنی است؛ فعالیت این سامانه علاوه بر وقوع بارش‌های رگباری با احتمال رعد وبرق به ویژه نیمه شمالی و نواحی غربی استان (در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش بشکل باران و برف)منجر به تشکیل مه و کاهش دید خواهد شد، همچنین طی این مدت بیشترین شدت سرعت وزش باد را در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.
طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد خنک ترین و سبزوار با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا در شهرستان مشهد به ترتیب ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین،آسمان امروزسه شنبه شهرستان مشهد، نیمه ابری تا ابری اوایل وقت بارش پراکنده باران و مه آلود بتدریج کاهش ابر گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان ۱۹درجه سانتیگراد که در خنک ترین زمان به ۸ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات