در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد: کشمکش های شورای شهر در جهت احقاق حق شهرداری و شهروندان باشد

در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد: کشمکش های شورای شهر در جهت احقاق حق شهرداری و شهروندان باشد

در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد: کشمکش های شورای شهر در جهت احقاق حق شهرداری و شهروندان باشد
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت جلسه یکصد و پنجاه پنجم کمیسیون برنامه و بودجه با حضور اعضای شوا و مدیران شهرداری برگزار گردید.
حجت جذب رییس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه تمدید تفاهم نامه اداره کل بهزیستی استان در زمینه مرکز نگهداری معتادان متجاهر تصریح نمود: آخرین تفاهم نامه سازمان فرهنگی شهرداری با اداره کل بهزیستی در باره نگهداری معتادین متجاهر به مدت یک نیم سال بود. که در حال حاضر در این لایحه سخنی از تمدید تفاهم نامه نیست. نمیتوان برای قراردادی که هنوز مفاد آن مشخص نیست افزایش مبلغ را در نظر گرفت تمدید قرارداد نیز باید به لایحه اضافه شود.
فرهام زاهد نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا در خصوص لایحه واگذاری یک رشته جاده محلی به متقاضی مورد اشاره در لایحه بیان نمود: با توجه به افزایش نرخ هایی که در شهر مشاهده می شود قیمت کارشناسی که برای این قطعه زمین ها در نظر گرفتند منطقی نیست وانگهی بیمارستانی که درخواست خرید این قطعه زمین را به شهرداری داده حدود هزار متر عقب نشینی دارد که برای این عقب نشینی هم باید اقدام نماید.
تصمیم گیری در خصوص این لایحه برای بررسی های بیشتر به هفته آینده موکول شد.
اسماعیل حاجی پور خزانه دار شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از کم فروغی شهرداری افزود: باید سیر پیشرفت شهرهای همجوار استان گیلان مانند قزوین و زنجان را بررسی نمود. چرا آنها تا به این میزان پیشرفت نمودند ولی شهر رشت تنها در افتخارات گذشته خود محبوس شده است؟ اعضای شورای شهر به جای اینکه با هم جدل کنند باید بروند و در ارگانهای دیگر برای احقاق حق شهروندان بجنگند. درگیری های داخل شورا باعث شده در شهرداری نیز کم کاری هایی اتفاق بیافتد. من همچنان در حال تاوان دادن برای فریادهای خود در بازی داماش برابر پرسپولیس در جام حذفی برای احقاق حق مردم این شهر هستم. ولی بازهم در هر جایی که لازم باشد برای حق مردم شهرم می جنگم و فریاد خواهم زد.
در ادامه اعضای کمیسیون پس از شنیدن توضیحات روسای سازمان های شهرداری در خصوص لایحه تمدید دوره فعالیت سازمان های وابسته به شهرداری رشت، تصمیم گیری در این خصوص را منوط به ارایه مستندات توسط سازمان ها در جلسه بعد نمودند.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات