66 هزار و 556 مترمربع از معابر شهری سال گذشته آسفالت شد/ بیش از 21 هزار مترمکعب زیرسازی

66 هزار و 556 مترمربع از معابر شهری سال گذشته آسفالت شد/ بیش از 21 هزار مترمکعب زیرسازی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران آسفالت 66 هزار 556 مترمربع از معابر ساری را از عملکرد یک‌ساله سازمان عمران شهرداری ساری برشمرد و گفت: در این بازه زمانی 46 خیابان شهرساری تحت عملیات عمرانی قرار گرفت که این میزان نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی بابیان اینکه طی همین مدت 205 نقطه از آسفالت معابر شهر ساری‌ترمیم شد، از لکه‌گیری 9 هزار و 73 مترمربع از معابر شهری در این بازه زمانی خبر داد و افزود: در راستای انجام مکانیزه این خدمت عمرانی از دستگاه فلاسک لکه‌گیری آسفالت و قیر امولسیون بهره‌گیری شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری سهولت در عبور شهروندان، بهسازی معابر شهری و تأمین رفاه حال شهروندان از مهم‌ترین اهداف این سازمان در انجام عملیات عمرانی است، گفت: سال گذشته 11 کانال در مناطق مختلف شهری احداث‌شده است همچنین لایروبی انهار در 3 نقطه از محیط شهری دیگر اقدام این سازمان بوده است.

بربسته با تأکید بر اینکه به‌روزرسانی و توسعه مبلمان شهری طی یک سال گذشته به جد مورد اهتمام شهرداری ساری بوده است، افزود: سازمان عمران در این مدت 11 عملیات پیاده‌روسازی را به مساحت حدود 9 هزار 13 مترمربع اجرا کرد که در مقایسه با مدت مشابه ماه قبل ،  پیشرفت داشته است.

وی پیشرفت 2 برابری احداث جداول، نوه بتنی و دیوار چینی اراضی شهری را از دیگر خدمات سازمان عمران نام برد و ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان این سازمان 21 هزار و 125 مترمکعب زیرسازی با پیشرفت 48 برابری از دستاوردهای فعالیت این سازمان نسبت به یک ماه قبل بوده است.

بربسته تصریح کرد: 34 نقطه از شهر باهدف تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تحت عملیات تسطیح و رگلاژ قرار گرفت که در روزهای آینده در دو نوبت تحت عملیات آسفالت قرار خواهد گرفت.

وی از راه‌اندازی کارخانه تولید موزاییک و کارخانه تولید بتن Rcc توسط سازمان عمران خبر داد و گفت: راه‌اندازی این کارخانه می‌تواند اثرات بسیار چشمگیری در تحقّق اهداف مدیریت شهری، افزایش راندمان و کیفیت اجرایی و همچنین کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

بربسته ادامه داد: سازمان عمران به‌طور هم‌زمان 4 پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل، پل تا پل، فاز سوم ابن شهرآشوب و پارک موزه دفاع مقدس را در دست اجرا دارد که امیدواریم در افزایش سطح عمران و آبادانی شهر ساری اثری چشمگیر داشته باشد.

رئیس سازمان عمران و فضاهای شهری شهرداری ساری در پایان تأکید کرد : این سازمان با رعایت کامل موازین فنی و ایمنی در پروژه‌های محوله و ایجاد ساختار منظم اداری و مالی، تعهد و مسئولیت‌پذیری بالا را در ارتقاء عمران و آبادانی لحاظ کرده است تا رضایتمندی شهروندان را کسب کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات