اعتبارات دولتی به پروژه های عمرانی شهرداری ساری اختصاص می یابد

اعتبارات دولتی به پروژه های عمرانی شهرداری ساری اختصاص می یابد

به گزارش مدیریت اعتبارات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، عباس رجبی شهردار ساری و غلامی راد رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کردند. قول مساعد دکتر نوبخت برای اختصاص اعتبارات دولتی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری مرکز استان، دستاورد این جلسه بود.

پیش از این محمدباقر نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور در روز بیست و دوم مردادماه سال جاری در بازدید از این پروژه، ضمن اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار به این نیروگاه به اراده محکم مدیریت شهری ساری برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره کرد که در یک سال اخیر روند رو به رشد گرفته و شهروندان را در آینده‌ای نزدیک از چالش بزرگ زباله دور خواهد کرد.

نیروگاه زباله‌سوز ساری در مرکز مازندران از پروژه‌های مهمی است که 8 سال قبل کلید خورد سال‌ها به دلایل مختلف سرعت لازم برای به تکمیل نهایی رسیدن را نداشت و طی این سال‌ها تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما طی یک سال اخیر با مدیریت عباس رجبی شهردار ساری با پیشرفت 70 درصدی در محور توسعه قرار گرفت و تلاش برای اتمام این پروژه حیاتی در مرکز مازندران مضاعف شده است.

با اتمام این پروژه علاوه بر تحقق مطالبات مردمی بخش مهمی از زباله مدیریت و این معضل در مرکز استان حل خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات