مهندس مومنی مقدم: یاد شهدای مهندس را گرامی می داریم

مهندس مومنی مقدم: یاد شهدای مهندس را گرامی می داریم


عضو هیات رییسه و مدیر اجرایی نظام مهندسی ساختمان می گوید: هر چند جنگ تحمیلی تمام شده ولی جنگ اقتصادی و فرهنگی تمام نشده است و سازمان نظام مهندسی می تواند در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف و وظایف قانونی و اجتماعی خود نقش آفرینی کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهندس بهمن مومنی مقدم در مراسم چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت: امیدوارم در دوره جدید شورای مرکزی که مقارن با راه‌اندازی واحد ایثارگران بود، علاوه بر تقویت روحیه جهادی مشارکت و همدلی بیشتر، پیروان شایسته‌ای در ادامه راه مهندسان موثر در دفاع مقدس باشیم؛ انشاءالله که برگزاری این گونه نشست ها توام با هم افزایی در جهت کمک به مردم عزیزمان باشد.

متن کامل سخنرانی مهندس مومنی مقدم در این مراسم به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم، عرض سلام, ادب و احترام دارم خدمت همه دوستان و سروران گرامی و در این شرایط کرونایی آرزوی سلامتی دارم و تشکر از بانیان جلسه که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند. ضمنا هفته دفاع مقدس و یاد شهدا مخصوصاً شهدای مهندس را گرامی می داریم.

در این میان، باید گفت، هر جامعه ای که به خود باوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید. دفاع مقدس, احیاکننده خودباوری مردمی بود که به تنهایی در برابر ابرقدرت ها ایستاد. وحدت ملی و التزام جمعی ایرانیان به حفظ منابع و مرزها و سرمایه های ملی از دستاوردهای دفاع مقدس بود.

باید بدانیم هر چند جنگ تحمیلی تمام شده ولی جنگ اقتصادی و فرهنگی تمام نشده است و سازمان نظام مهندسی می تواند در جهت حفظ سرمایه های ملی و انجام تکالیف و وظایف قانونی و اجتماعی خود نقش آفرینی کند.

در این میان، فداکاری بسیاری انجام شده که الان اینجا هستیم و باید قدردان زحمات و ایثارگری این عزیزان باشیم.»
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات