نشست مدیران ارشد آب و کشاورزی استان اردبیل با نمایندگان سازمان...

عصر امروز نهم مهرماه با حضور دکتر ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل، مهندس خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل، مهندس غفوری نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور، مهندس ابوالحسنی نماینده وزارت جهاد کشاورزی، مهندس تاجبخش نماینده وزارت نیرو و مدیران ارشد شرکت آب منطقه ای و سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نشستی به منظور بررسی نیازهای اعتباری طرح های مرزی استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در این جلسه خواستار تامین اعتبار برای تکمیل کلیه طرحهای مرزی استان اردبیل شد و گفت: برای تکمیل طرحهای مرزی، سازمان برنامه و بودجه کشور باید راهکارهای موردنیاز را به کار بندد تا این طرحها به اهداف و نتیجه لازم برسند .

دکتر ارژنگ عزیزی افزود: با بهره برداری از طرحهای آب و خاک در سطح استان، تحول عظیمی در بخش آب و خاک استان اردبیل به وقوع خواهد پیوست .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این نشست با اشاره به پیشرفت بالای طرحهای مرزی در بخش آب استان اردبیل عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور باید با مساعدت حداکثری نسبت تامین منابع مالی لازم برای اتمام احداث طرحهای آب  استان اردبیل و بهره برداری از آنها کمک کند تا این طرحها در موعد مقرر به بهره برداری برسند و این سرمایه گذاری ها به نتیجه لازم برسند .

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره سفر مردادماه آقای دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل و گزارش ارایه شده در جلسه مشترک به ایشان و قول مساعد برای تامین مالی تکمیل بخشهای بزرگی از شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین و اتمام طرح سدهای مخزنی عمارت، عنبران و تازه کند در استان اردبیل گفت: تامین آب بالغ بر ۲ هزار هکتار از اراضی پایاب سد احمدبیگلو و بخشهایی از شبکه آبیاری خداآفرین توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل در سال جاری امکان پذیر خواهد بود .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با قدردانی از حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارتخانه های نیرو و جهادکشاورزی در منطقه و بازدید از چند طرح مرزی اظهار داشت: کارهای تکمیلی چهار طرح مرزی بخش آب در استان اردبیل نیاز به مساعدت عاجل سازمان برنامه و بودجه کشور و تخصیص اعتبار مالی اعلام شده توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل دارد تا مردم عزیز استان اردبیل از برکات این طرحها سریعتر بهره مند شوند .

مهندس خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: همکاری و تعامل خوب و سازنده ای در بین دستگاههای متولی آب و کشاورزی در استان اردبیل ایجاد شده است و با تامین نیاز اعتباری تکمیل شبکه های فرعی آبیاری احمدبیگلو و خداآفرین، بخش وسیعی از اراضی این طرحها در آینده نزدیک آماده کشت می شوند .

در ادامه نشست، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارتخانه های نیرو و جهادکشاورزی و معاونان و مدیران شرکتهای آب منطقه ای و جهادکشاورزی استان اردبیل نقطه نظرات خود را به تفصیل ارائه نمودند و برای تکمیل طرح های مرزی استان اردبیل، تصمیمات و توافقات لازم اتخاذ شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات