تعامل نظام مهندسی زنجان با بسیج مهندسین

تعامل نظام مهندسی زنجان با بسیج مهندسین


رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به زنده نگه داشتن یاد شهدا اشاره و بر تعامل مناسب با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و  تجلیل از رزمندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس، با حضور مهندس برزگر  مدیر سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و شورای بسیج مهندسین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ریاست سازمان و تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیر سازمان بسیج مهندسین و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مفدس برگزار شد, مدیر سازمان بسیج مهندسین ضمن عرض خیر مقدم و تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس و با بیان اقدامات انجام شده مرحله اول کمک های مومنانه به اجرای مرحله دوم کمک مومنانه در ماه صفر اشاره کردند.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه های تخصصی در بسیج مهندسین خواستار حضور پررنگ تر نمایندگان سازمان و استفاده از توان تخصصی سازمان در این کارگروه های شدند.

در ادامه سایر اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات خویش پرداخته و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، در خصوص مسائل فیمابین از جمله طرح سرپناه ، طراحی و اجرای المان های شهری، برگزاری مراسمات یادبود، ساماندهی ساخت و ساز ها با در نظر گرفتن گسل های موجود در استان و ... بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به زنده نگه داشتن یاد شهدا اشاره و بر تعامل مناسب با بسیج مهندسین در راستای سازندگی و محرومیت زدایی تاکید کرد.

دکتر رسولی با بیان این که سازمان با توجه به زیرساخت های آن در بحث ارائه خدمات مهندسی به خانواده های شهدا، جانبازان، ایثار گران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همواره تخفیفاتی را در بخش هزینه لحاظ کرده است، سازمان و بسیج مهندسی را دو ارگان هم راستا و هم سو دانست و بر ادامه جلسات و تعاملات فیمابین تاکید کرد.

در پایان جلسه نیز از رزمندگان و ایثارگران حاضر در جلسه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات