بهرهگیری از مبلمان شهری برای معرفی برندهای صنعتی تبریز
به گزاش شهریار، ایرج شهینباهر پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی فرصتهای سرمایهگذاری در فضاهای شهری که با حضور یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی تبریز و سونیا اندیش، عضو کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز اظهار داشت: فضاهای تبلیغاتی در سطح شهر و پارکهای بزرگ میتواند محلی برای معرفی صنایع دستی و صنعتی تبریز همچون شکلات، کیف و کفش باشد.
او افزود: صاحبان صنایع میتوانند دکههایی به شکل محصولات خود ساخته و علاوه بر مشارکت در ساخت و ساز شهری، به تبلیغ تولیدات خود بپردازند.
شهردار تبریز با اشاره به اقبال عمومی از المان فرش دستباف در تبریز عنوان کرد: المان فرش دستبافی که در ائلگلی قرار دادهایم که با اقبال عمومی گردشگران مواجه شده و در فضای مجازی بازتاب خوبی داشته است.
او اضافه کرد: اگرچه در دیگر شهرها، کارخانجات و اتاق بازرگانی در ساخت و ساز شهری مشارکت دارند، اما در تبریز این کار صورت نگرفته است که ضروری است تدابیری برای مشارکت بخش خصوصی و صنعتی در پروژه های شهری اتخاذ شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز
نظرات