جلسه بررسی برنامه های پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی و...

ظهر امروز دهم مهرماه با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل جلسه بررسی برنامه های پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی و سواد آبی برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این جلسه با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از فعالیت های طرح احیاء و تعادل بخشی گفت: هرچه برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در جامعه هزینه کنیم، چیزی از دست نداده ایم بلکه برای نسل های آینده سرمایه گذاری کرده ایم.

مهندس عباس جنگی مرنی تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ بهینه مصرف در جامعه استفاده کنیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی دانش آموزان و دانشجویان را آینده سازان جامعه خطاب کرد و اظهار داشت: استفاده از پتانسیل بالای آموزش و پرورش و دانشگاه برای فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم بخش آب به خانواده ها باید از برنامه های جدی ما باشد  و هزینه در این بخش لازم و ضروری است.

مهندس جنگی مرنی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم همکاری تمامی سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی در ترویج مصرف آب عنوان کرد: باید به دنبال اقداماتی باشیم تا از طریق آن اثر بخشی و بهره وری برنامه ها را در کمترین زمان شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: استفاده از پتانسیل بالای مساجد، مدارس، سازمانهای مردم نهاد و دهیاران روستاها برای ترویج الگوی صحیح مصرف در بخش های مختلف از دیگر برنامه های لازم می باشد تا از این طریق فرهنگ بهینه مصرف را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر پروژه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارش کاملی از روند اجرای طرح مذکور در استان اردبیل گفت: اجرای طرح داناب و سواد آبی و چندین اقدام مهم در راستای توجه به مدیریت مصرف آب در بطن جامعه از برنامه های هدف گذاری برای امسال است.

اباصلت ابراهیمی برگزاری جلسات مستمر با تمامی ارگانهای دولتی و غیردولتی را یادآور شد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده در طول امسال از پتانسیل و ظرفیت های تمامی دستگاههای اجرایی استان برای ترویج فرهنگ درست مصرف آب استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه ضمن بررسی وضعیت برگزاری جلسات و نشستهای اطلاع رسانی با مقامات اجرایی، قضایی و ادارات و نهادهای مرتبط با محوریت آب زیر زمینی، نسبت به ادامه برگزاری نشستها و جلسات تاکید شد .

همچنین در ادامه این جلسه ضمن بررسی ابلاغ شیوه نامه راهبری گسترش سواد آبی در میان دانش آموزان، طرح داناب ویژه مقطع اول متوسطه و انسان و محیط زیست ویژه پایه یازدهم، مقرر شد نسبت به اقدامات آتی و انتخاب مشاور با ارزیابی کیفی برای انجام طرح با همکاری آموزش و پرورش استان اقدام شود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات