اجرای حدود 11 میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در منطقه پنج

اجرای حدود 11 میلیارد ریال جدول‌گذاری و بلوک فرش در منطقه پنج


▫️ابوذر میرزابیگی گفت: در نیمه نخست سال جاری، بالغ بر ۵ هزار متر طول جدول‌گذاری و بیش ۴ هزار مترمربع بلوک فرش انجام شده است.

▫️وی، از جمله اهداف جدول گذاری و بلوک فرش در سطح منطقه را تسهیل در تردد و عبور و مرور، زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده روها و جداول خیابان‌ها سطح منطقه را عنوان کرد و افزود: این اقدام با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و بهسازی مناظر شهری انجام شده است.

▫️مدیر منطقه پنج شهرداری، جدول‌گذاری بلوار حضرت زینب( س )، محوطه‌سازی سالن  ورزشی  شهدای راوند، بلوار نقوی، بلوار شهیدان رفیعی، میدان سهراب، شهرک تقی‌زاده (حکمت ۴۰)، دیبا ۹، بوستان طراوت، کوچه شهید یاوری، کوچه حکمت ۵۷، جزیره ترافیکی زیتون، روبروی دادگستری،  را از جمله پروژه‌های جدول‌گذاری شاخص سال ۹۹ در این منطقه برشمرد.

▫️میرزابیگی تصریح کرد: الویت‌بندی جدول گذاری و بلوک فرش معابر شهری بر اساس درخواست مردمی و اعلام نظر سرمایه‌های اجتماعی و معتمدین محلی نواحی چهارگانه شهرداری منطقه پنج بوده است.

▫️وی در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان در انجام پروژه‌های عمرانی قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود با مشارکت و همکاری شهروندان شاهد به ثمر رسیدن طرح‌های عمرانی تا پایان سال  باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات