تمهیدات شهرداری برای مقابله با موج سوم شیوع کرونا

تمهیدات شهرداری برای مقابله با موج سوم شیوع کرونا


▫️محمدرضا قنبری در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک ضرورت همراهی شهروندان در اعمال محدودیت های ابلاغی از سوی استان را خواستار شد و تصریح کرد: ضدعفونی مرتب ناوگان حمل و نقل برون شهری در پایانه مسافربری و عدم پذیرش مسافران اربعین از جمله اقدامات شهرداری در بخش حمل و نقل بین شهری به شمار می رود.

▫️وی ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی و ایستگاه های داخل شهری با گاز کلر را تاکید کرد و افزود: فروش ماسک در محل ایستگاه‌ها، اعمال محدودیت برای ورود افراد بدون ماسک به اتوبوس، نصب جداکننده بخش راننده از مسافر، نصب پوسترهای هشدار دهنده با کمک سمن ها از جمله اقدامات در بخش ناوگان اتوبوسرانی است.

▫️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری  با بیان اینکه رانندگان تاکسی‌ها نباید اقدام به سوار کردن بیش از سه مسافر کنند، گفت: با توجه به آلودگی اسکناس، موضوع پرداخت کرایه ترجیحا بصورت الکترونیکی تاکید شده است.

▫️ قنبری ممنوعیت فعالیت اغذیه فروشی ها و اسکان مسافران در پارک ها و بوستان ها به همراه تشدید ضدعفونی سرویس های بهداشتی این اماکن عمومی را تاکید و تصریح کرد: شهروندان باید از دورهمی و شکل گیری اجتماعات در پارک ها و استفاده از شهربازی ها که زمینه انتشار ویروس را بالا می‌برد پرهیز کنند.

▫️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری از اختصاص نایلون های قرمزرنگ برای خانواده های دارای بیمار کرونا خبر داد و گفت: با این کار تشخیص عفونی بودن این پسماندهای خطرناک برای جمع آوری آن به صورت بهداشتی و منع افراد دوره گرد از تماس با آن امکان پذیر می‌شود.

▫️به گفته قنبری، جمع آوری متکدیان از هسته مرکزی شهر و تشدید گشت های نظارتی بخصوص در آرامستان های تحت پوشش شهرداری برای برگزاری مراسم در فضای باز همراه با ممنوعیت توزیع مواد غذایی از دیگر تمهیدات شهرداری در مقابله با موج سوم گسترش کرونا به شمار می‌رود.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات