عملیات ترمیم چراغ های راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است/ اتمام مرمت، آسفالت و شن ریزی معابر تا پیش از آغاز بارش ها

عملیات ترمیم چراغ های راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است/ اتمام مرمت، آسفالت و شن ریزی معابر تا پیش از آغاز بارش ها

شهردار ارومیه گفت:  عملیات جهادی رنگ آمیزی جداول شهری با استفاده از توان نیروی انسانی و امکانات شهرداری آغاز شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با بیان اینکه حرکت جهادی عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله های شهری معابر در شرایط کمبود و تنگناهای مالی از منطقه یک شهری از هفته گذشته آغاز شده است، بیان کرد:  در حال حاضر بخش عمده ای از چاله های شهری منطقه یک ترمیم شده و اکنون عملیات ترمیم در معابر سطح منطقه 2 در حال اجرا است .
وی عنوان کرد:  عملیات آسفالت نوار های حفاری و چاله های شهری معابر به مدت 15 روز کاری درسطح معابر مناطق 5 گانه شهرداری آغاز شده  و پیش از آغاز بارش ها ترمیم و مرمت می شود.
حضرت پور  با اشاره به آغاز آسفالت معابر خاکی، عنوان کرد:  در حال حاضر اکیپ های زیر سازی و آسفالت در منطقه 3حاضر شده و عملیات آسفالت معابر در آن منطقه شهری در حال اجرا است.
وی افزود:  آسفالت معابر خاکی براساس اولویت ها در هر منطقه شهری صورت می گیرد و کوچه های بالای 50 درصد پیشرفت ساخت وساز آسفالت و زیر 50 درصد پیشرفت شن ریزی می شود .
شهردار ارومیه  اظهار کرد:  اطلاعات مرتبط به مرمت آسفالت معابراز طریق سامانه 137 جمع آوری می شود و از شهروندان درخواست کرد جهت مرمت چاله ها و آسفالت نوارهای حفاری و همچنین مناطقی که در این حرکت جهادی مرمت و ترمیم  نشده اند با سامانه 137 در ارتباط باشند.
وی ادامه داد: همچنین عملیات جهادی رنگ آمیزی جداول شهری با استفاده از توان نیروی انسانی و ماشین آلات شهرداری آغاز شده است .
شهردار ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر عملیات رنگ آمیزی جداول شهری در معابر هسته مرکزی و اصلی شهر در حال اجرا است ، اظهار کرد: بعد از اتمام عملیات رنگ آمیزی در این معابر، عملیات رنگ آمیزی جداول در خیابان های 24 متری آغاز می شود .
وی گفت:  همچنین عملیات ترمیم چراغ های راهنمایی و رانندگی در معابر مختلف شهری در حال اجرا است .
شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: تمامی این عملیات عمرانی در نقاط مختلف شهر بدلیل کمبود اعتبار با استفاده از توان و ظرفیت نیروی انسانی و ماشین آلات شهرداری ارومیه انجام می شود و امید است این اقدامات عمرانی رضایتمندی  شهروندان را فراهم کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات